Tlačové správy

METRO prijíma opatrenia na ochranu zamestnancov a zákazníkov pred COVID-19

25. 04. 2020

Bratislava (25.03. 2020) – METRO vo svojich 6-tich predajniach na Slovensku prijalo viacero opatrení s cieľom zabezpečiť maximálnu možnú ochranu zákazníkov a zamestnancov pred rizikom šírenia ochorenia COVID-19. Spoločnosť vývoj situácie neustále monitoruje, a ihneď aplikuje všetky nariadenia Úradu verejného zdravotníctva či Štátnej veterinárnej a potravinovej správy. METRO je v prípade potreby pripravené okamžite prijať akékoľvek nové opatrenia. Vrátane nedeľného uzavretia predajní, počnúc už týmto víkendom, s cieľom dezinfikovať všetky objekty a dať zamestnancom možnosť na oddych.

Viac

6 odporúčaní, ako zvýšiť hygienu prevádzky aj v čase korony od šéfkuchára spoločnosti METRO

23. 04. 2020

Bratislava (23.04. 2020) – Pandémia koronavírusu výrazne obmedzila fungovanie HoReCa segmentu aj na Slovensku. Nádej podnikateľom v gastronómii dáva vízia postupného uvoľňovania opatrení, avšak situácia reštaurácií zostáva naďalej zložitá. Správne zásady pri spracovaní surovín a varení sú dôležité z hľadiska zdravia zákazníkov vybavovaných v súčasnosti najmä formou donášky alebo osobného odberu. Šéfkuchár spoločnosti METRO a prezident Slovenského zväzu kuchárov a cukrárov (SZKC), Vojto Artz, prináša niekoľko hygienických odporúčaní, ktoré by už dnes mali byť samozrejmosťou vo všetkých profesionálnych kuchyniach.

Viac

Alternatívy bežných surovín či dôraz na lokálnosť. Aj to sú trendy 2020 v slovenskej gastronómii

31. 01. 2020

Bratislava (31.01. 2020) – Podpora mladých kuchárov, pôsobivé kuchárske show uznávaných osobností i ochutnávky netradičných chutí. Veľtrh Danubius Gastro, ktorý sa nedávno konal v bratislavskej Inchebe, priniesol nielen rozmanité kulinárske inšpirácie, ale otvoril aj diskusiu o aktuálnych gastronomických trendoch.

Viac

K memorandu o neplytvaní v gastronómii sa pridali už desiatky podporovateľov

13. 12. 2019

Viac ako 100 podporovateľov prevažne z oblasti HORECA doteraz podpísalo Memorandum o neplytvaní, ktoré vzniklo z iniciatívy spoločnosti METRO aSlovenského zväzu kuchárov acukrárov (SZKC) v decembri 2018...

Viac

Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

9. 10. 2019

Viac než 3 000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.

Viac

Inovácie nie sú pre podnikateľa len jedna z možností. Sú cestou k úspechu

27. 9. 2019

Bratislava, 27. októbra 2019 – Medzi najväčšie výzvy mladých slovenských podnikateľov patria zvýšenie tržieb, zlepšenie predaja a zvýšenie spokojnosti zákazníkov. Najlepšou cestou, ako im čeliť je prostredníctvom inovácii. Zhodli sa na tom speakri tretieho ročníka podujatia Podnikateľská fiesta, ktoré sa uskutočnilo včera popoludní v Bratislave. V dvoch panelových diskusiách hovorili o inováciách v podnikaní vo svete online aj offline.

Viac

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

19. 9. 2019

Viac ako 1000 prihlásených podnikateľov a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je aktuálna bilancia registrovaných do Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019. Spoločnosť METRO tak prostredníctvom tejto celoslovenskej iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.

Viac

Podnikanie u nás oslavuje už niekoľko tisíc podnikateľov, zapojiť sa dá aj tento rok

26. 7. 2019

Už po štvrtýkrát môžu podnikatelia spolu so zákazníkmi osláviť Deň súkromného podnikania. Iniciatíva, ktorá prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov, sa koná vždy druhý utorok v mesiaci, tentokrát 8. októbra. Mottom aktuálneho ročníka v krajinách, kde METRO pôsobí je “Bez vás to jednoducho nejde”.

Viac

METRO partnerom udržateľných riešení na festivale Pohoda

11. 7. 2019

Bratislava (11. 7. 2019) – METRO bude aktívnou súčasťou ekologických riešení na 23. ročníku festivalu Pohoda. Patrí k nim napríklad znižovanie emisií organizovaným zásobovaním areálu potravinami, či používanie jednorazového kompostovateľného eko riadu zo sortimentu METRO v gastro zóne festivalu. Veľkoobchod tiež na najväčšom hudobnom podujatí na Slovensku otvorí aj stan METRO Udržateľnosť. Návštevníci sa v ňom môžu tešiť na viaceré vzdelávacie a osvetové aktivity vrátane diskusií, kvízov a súťaží s cieľom poukázať na význam filozofie zero waste.

Viac

METRO vyzbieralo viac ako tri tony potravín pre ľudí v núdzi

13. 5. 2019

Bratislava (13. 5. 2019) – Potravinová zbierka, ktorú zorganizoval veľkoobchod METRO od 4. do 5. apríla 2019, sa stretla sveľkýúspechom. Vo všetkých šiestich predajniach sa podarilo vyzbierať spolu až 3 375 kilogramov potravín. Následne ich METRO poslalo chudobným ľuďom atakým, ktorí sa ocitli vťažkej životnej situácii.

Viac

Veľkoobchod METRO dáva šancu mladým vyrásť. Prichádza snovým ročníkom vlastného školiaceho programu

3. 5. 2019

Bratislava (3. 5. 2019) – Formovanie budúcnosti veľkoobchodu, zanechanie osobnej stopy, ale aj posunutie svojich zručností a schopností na vyššiu úroveň. Aj takéto možnosti ponúka školiaci program veľkoobchodu METRO pre absolventov vysokých škôl.

Viac

Prieskum: Len tretina hotelov a reštaurácií sleduje, koľko potravín vyhadzuje

15. 4. 2019

Bratislava (15. 04. 2019) – Na Slovensku je stále veľa hotelov a reštaurácií, ktoré nesledujú množstvo vyhodených potravín adoteraz sa nestretli ani s termínom zero waste. Tvrdia síce, že odpad nejakým spôsobom triedia, väčšinou však len odvážajú kuchynský odpad, ale papier, plasty a iné obaly hádžu do košov spolu s ostatným odpadom. Ukázal to prieskum*, ktorý si dal vypracovať veľkoobchod METRO na vzorke 300 svojich zákazníkov.

Viac

METRO na Svetový deň vody pomôže štvrť miliónu ľudí dostať sa kčistej vode. Sieť veľkoobchodov prispeje sumou 1,2 milióna eur

22. 3. 2019

Bratislava (22. 03. 2019) – Skupina METRO v spolupráci s medzinárodnou neziskovou organizáciou One Drop a 21 dodávateľmi pomôže 250-tisícom obyvateľov regiónu Sheohar v severnej Indii získať prístup k čistej vode a sociálnym zariadeniam. Finančný príspevok vo výške 1,2 milióna eur sa vyberie z predajných cien vybraných produktov zapojených dodávateľov. Projekt prebehne počas dvoch týždňov v 22 krajinách sveta. Aj na Slovensku budú mať zákazníci všetkých predajní METRO možnosť zakúpiť špeciálne označené výrobky od 20. marca do 2. apríla 2019, a tým prispieť k získaniu čistej vody v ohrozených regiónoch.

Viac

Návrat k jednoduchým jedlám a poctivosti

29. 1. 2019

Bratislava (29. 01. 2019) – Špičkoví kuchári, ochutnávky rozmanitých jedál a zaujímavé diskusie o tom, čím bude gastronómia v najbližších mesiacoch žiť. To všetko čakalo návštevníkov, ktorí od 24. do 27. januára prišli na veľtrh Danubius Gastro do bratislavskej Incheby.

Viac

Veľkoobchod a kuchári podpísali memorandum o neplytvaní potravinami

13. 12. 2018

Maximálne využívanie potravín, znižovanie odpadu aešte väčšia zodpovednosť voči zákazníkom. To je obsahom memoranda, ktoré vstredu vBratislave slávnostne podpísali veľkoobchod METRO, Slovenský zväz kuchárov acukrárov (SZKC), aku ktorému sa môžu prihlásiť ďalší podporovatelia rešpektujúci filozofiu zero waste. Odborným garantom memoranda je Inštitút cirkulárnej ekonomiky (INCIEN).

Viac

Veľkoobchod METRO oslavuje na Slovensku 18. výročie

16. 11. 2018

Veľkoobchod METRO pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne v Ivanke pri Dunaji, Nitre a vo Zvolene boli otvorené 16. novembra 2000. Postupnepribúdali ďalšie a v súčasnosti je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil zaujímavý program a drobnú pozornosť.

Viac

Do Dňa súkromného podnikania sa zapojilo o tisíc podnikateľov viac ako vlani

12. 10. 2018

Takmer 2400 podnikateľov z celého Slovenska sa 9. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Je to suverénne najviac zo všetkých troch ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu zastrešil veľkoobchod METRO.

Viac

Firmy hľadajú ľudí cez vlastných zamestnancov, je to jede z najefektívnejších spôsobov

8. 10. 2018

Na podujatí Podnikateľská fiesta sa hovorilo o výzvach pri zamestnávaní aj výhodách zero waste v biznise. Pri hľadaní nových ľudí sa firmám vypláca, ak oslovia svojich zamestnancov a dajú na ich odporučenie. Zamestnanci totiž pociťujú voči spoločnosti zodpovednosť a odporúčajú iba ľudí, za ktorých sa neskôr nemusia hanbiť.

Viac

Príďte diskutovať so Sajfom a ďalšími, ako uspieť v biznise

3. 10. 2018

Podnikateľov čaká nálož informácií o tom, ako nájsť zamestnancov, prečo sa zero waste oplatí a čo je nové v online biznise. Najprv moderoval v rádiu, potom zahviezdil v televízii a v súčasnosti je populárnou značkou na sociálnych sieťach. Matej „Sajfa“ Cifra pravidelne točí videá, ktoré odoberá takmer 160-tisíc ľudí.

Viac

Oslavu podnikania budú sprevádzať aj diskusie o nábore zamestnancov a zero waste

1. 10. 2018

Súčasťou tohtoročných osláv podnikania nebudú iba špeciálne akcie, ktoré si pripravia stovky podnikateľov na celom Slovensku. Sprevádzať ich budú aj vzdelávacie podujatia, na ktorých budú odborníci diskutovať o výzvach pri prijímaní zamestnancov, čoraz atraktívnejšej zero waste filozofii či o online marketingu.

Viac

Deň súkromného podnikania sa blíži, pridajte sa ku stovkám podnikateľov a prihláste sa aj vy

20. 9. 2018

Vyše 500 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční o necelý mesiac, 9. októbra 2018, na celom Slovensku. Podnikatelia môžu vďaka nemu osloviť nových zákazníkov, prilákať ich do svojej prevádzky a urobiť si dobrú reklamu. Celú akciu zastrešuje veľkoobchod METRO.

Viac

Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok, zaregistrujte sa a získajte nových zákazníkov

25. 7. 2018

Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Druhý októbrový utorok, čo pripadá na 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Podnikatelia sa už teraz môžu hlásiť a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk. Tradíciu osláv zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý chce aj takto vzdať hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu veľkou mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia. Okrem toho, 80 z nich môže pre svoje ponuky získať  reklamu navyše.

Viac

Veľkoobchod METRO štartuje novú brandovú kampaň. Tvárami sú skutoční podnikatelia

17. 7. 2018

Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.

Viac

Slovenské METRO povedie nová generálna riaditeľka Yuliya Pylypenko

10. 7. 2018

Generálnou riaditeľkou spoločnosti METRO Cash & Carry SR sa stala Yuliya Pylypenko. Vymenovaná bola 6. júla 2018 a odvčera oficiálne začala vo svojej funkcii.

Viac

Medzinárodný deň borovičky oslávili tisícky Slovákov a zapojili sa aj mnohé bary

27. 6. 2018

Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorý sa už tretíkrát oslavoval 24.júna na Jána, zaznamenal medzi Slovákmi opäť úspech. Neváhali prísť na ochutnávky a vyskúšať borovičku od viacerých slovenských výrobcov. Zapájali sa do súťaží, miešali doma koktejly z borovičky alebo si urobili vlastné oslavy nášho tradičného nápoja. Partnermi MĎB boli spoločnosti FRUCONA TRADE KOŠICE, GURLEX, PRELIKA Prešov a ST. NICOLAUS pod zastrešením veľkoobchodu METRO.

Viac

Slováci považujú borovičku za svoj národný nápoj, pijú ju však málo

18. 6. 2018

Keď sa chcú Slováci pochváliť svojim najtradičnejším alkoholom, suverénne vytiahnu borovičku. Považujú ju za svoj národný nápoj a najradšej si ju vychutnávajú čistú. Napriek tomu, že na ňu nedajú dopustiť, však dávajú prednosť iným alkoholickým nápojom. Ukázal to exkluzívny prieskum* pre Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého už tretí ročník sa oslavuje 24. júna na Jána. Partnermi MĎB sú FRUCONA TRADE KOŠICE, GURLEX, PRELIKA Prešov a ST. NICOLAUS v spolupráci s veľkoobchodom METRO.

Viac

Kľúčovými témami HORECA dní boli čerstvosť na tanieri a zero waste

7. 6. 2018

Čo hýbe slovenskou a svetovou gastronómiou? Prečo je molekulárna kuchyňa v súčasnosti taký fenomén? A mali by sa novým nariadením o ochrane osobných údajov (GDPR) zaoberať aj hotely a reštaurácie? Aj o týchto témach sa hovorilo v piatich predajniach METRO počas tohtoročných HORECA dní. Uskutočnili sa už tretíkrát počas apríla a mája, a opäť priniesli zaujímavé diskusie či množstvo ochutnávok.

Viac

Zdravo, chutne a s láskou. Foodblogerka Tinka bude variť priamo v obchodoch METRO

2. 5. 2018

Čerstvá zelenina, maslo, bylinky, citrón, štipka soli a medu. Bez týchto ingrediencií si Tinka Karmažín nevie predstaviť svoju kuchyňu. Varenie zbožňovala celý život, ale až keď spoznala svojho manžela, ktorého chcela očariť a získať, začala variť intenzívnejšie. Snažila sa klasickú kuchyňu oživiť, spraviť ju chuťovo atraktívnou a naučiť sa rodine pripravovať zdravé jedlá ako z 5* reštaurácie, ktoré by jej nezabrali veľa času a pozostávali by z dostupných surovín.

Viac

METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR

24. 4. 2018

Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich svojich prevádzkach. Zákazníkom prinesie panelové diskusie o najnovších trendoch v gastronómii, ale tiež bohatý sprievodný program.

Viac

METRO vyzbieralo takmer päť ton potravín pre ľudí v núdzi

18. 4. 2018

Potravinová zbierka, ktorú zorganizoval veľkoobchod METRO od 15. do 16. marca 2018, sa stretla s veľkým úspechom. Vo všetkých šiestich predajniach sa podarilo vyzbierať spolu až 4,65 ton potravín, ku ktorým veľkoobchod pridal ďalších 20 percent. Následne ich poslal chudobným ľuďom a takým, ktorí sa ocitli v ťažkej životnej situácii.

Viac

METRO nabáda: Šetrite vodou aj v roku 2018

22. 3. 2018

V rámci Svetového dňa vody, ktorý pripadá na 22. marca, iniciuje veľkoobchod METRO projekt zameraný proti plytvaniu vody. METRO spolu so siedmimi dodávateľmi upozorňuje na problematiku globálneho nedostatku vody prostredníctvom programu „Šetríme vodou“. Jeho cieľom je udržateľné zaobchádzanie s vodou a upozornenie na jej nedostatok, ktorý ohrozuje celú planétu.

Viac

Prvenstvo na Majstrovstvách SR vo filetovaní lososa obhájil Jozef Hromják

19. 3. 2018

Víťazom siedmeho ročníka Majstrovstiev SR vo filetovaní čerstvého lososa, ktoré organizuje spoločnosť METRO, sa už po druhýkrát stal Jozef Hromják. Z jedenástich súťažiacich získal najviac bodov a takmer päťkilového lososa dokázal spracovať za šesť minút a štyri sekundy.

Viac

METRO sa naladilo na chute a vône olympijskej Kórey

1. 3. 2018

Chute a vône kórejskej kuchyne doladili atmosféru v predajniach METRO po celom Slovensku. Veľkoobchod usporiadal pri príležitosti olympiády v Pchjongčchangu podujatie KOREA DAYS, ktoré trvalo od 16. do 21. februára 2018. Zákazníci METRO tak mohli ochutnať rôzne kórejské produkty a špeciality pripravené z nich.

Viac

Druhý ročník kampane METRO Varíme zdravo pre školy bol ešte úspešnejší

28. 2. 2018

2 829... Presne toľko porcií pripravil pre žiakov a študentov šéfkuchár METRO Vojto Artz a jeho tím počas tohoročného turné po školách. Cieľom veľkoobchodu METRO bolo priblížiť deťom a mládeži zdravý spôsob stravovania.
V 6 školských zariadeniach na celom Slovensku kuchári METRO akadémie pomáhali s prípravou jedál, pričom veľkoobchod dodal potrebné suroviny. Tie sa rátali aj na stovky kg rybieho mäsa, kuskusu, zemiakov, zeleniny a iných prísad podľa receptov Vojta Artza.

Viac

METRO štartuje veľkú marketingovú kampaň. Dňom súkromného podnikania podporí malých podnikateľov

30.6.2017

Spoločnosť METRO v júni spustila marketingovú kampaň v celkovej hodnote viac ako 300-tisíc eur. Prostredníctvom nej chce vyzdvihnúť tvrdú prácu malých podnikateľov a zaviesť tradíciu Dňa súkromného podnikania, ktorý tohto roku pripadne na 11. októbra. Ide o jednu z najväčších kampaní v histórii spoločnosti a zahŕňa tlačené médiá, rádiá, internet i vlastné komunikačné kanály. Po prvý raz na slovenskom trhu tiež odvysiela televízny spot.

Viac

Slovenskí vinári si zmerali svoje sily v súťaži METRO Víno roka 2017

24.5.2017

Slovenskí vinári bojovali s tým najlepším zo svojej produkcie v súťaži METRO Víno roka 2017. Celkovo 33 vinárstiev prihlásilo 218 vzoriek. Vína súťažili v štyroch rôznych kategóriách: suché a polosuché víno, polosladké a sladké, ale aj ružové či šumivé víno. Absolútny víťaz aj tento rok získava cenu Grand Prix. 

Viac

METRO prináša Slovákom kus Ázie

18.5.2017

Skutočne široký sortiment ázijských potravín momentálne nájdu zákazníci na pultoch predajní METRO. Keďže trend jedál s prídavkom exotiky je na Slovensku čoraz obľúbenejší, veľkoobchod sa rozhodol usporiadať Kórejské dni v METRO. Sú spojené s ochutnávkou tradičných ázijských pokrmov; návštevníkov okrem iného isto zaujme aj taká chuťovka ako kimchi. Toto kórejské národné jedlo príde pripraviť samotná autorka receptu Kim Sun-za.

Viac

Stromy namiesto letákov: Spoločnosť METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporila ďalšie štyri zelené výsadby po celom Slovensku

25.4.2017

Veľkoobchod METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporil v roku 2017 v rámci grantového programu Stromy namiesto letákov ďalšie štyri ekologické projekty v celkovej hodnote 3 300 eur. Na projekty výsadby a oživovania zelene po celom Slovensku prispel každý registrovaný zákazník METRO, ktorý uprednostnil elektronickú verziu letáku namiesto papierovej.

Viac

Slováci vzdajú hold borovičke aj tento rok. A hneď tri krát

11.4.2017

Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého vznik vlani na Jána privítalo množstvo Slovákov, má pre veľký úspech svoje pokračovanie aj tento rok. Pre milovníkov borovičky je však okrem klasickej kampane ku dňu MĎB 24. júna 2017 nachystaných množstvo aktivít už k Veľkej noci a tiež na Silvestra.

Viac

METRO získalo cenu Via Bona v kategórii Férový hráč na trhu

5.4.2017

Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu. Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.

Viac

Päť škôl, 2270 porcií „zdravia“ a jeden šéfkuchár

22.3.2017

Celkovo 2270 porcií „zdravia“ pre žiakov základných a stredných škôl sa podarilo navariť známemu šéfkuchárovi Vojtovi Artzovi počas jeho turné po školských jedálňach. Svojim kulinárskym umením spracoval a deti si tak mohli vychutnať až 280 kg sumčeka afrického, pochádzajúceho výlučne zo slovenských chovov.

Viac

Hľadá sa najlepšie víno pre rok 2016

21.3.2017

Ktorému vinárstvu sa podarilo vyprodukovať to najlepšie z hľadiska čírosti, intenzity odtieňa, vône či aromatického podtónu, ale aj chuti, celkovej harmónie a zrelosti? Ktoré je to najkvalitnejšie slovenské víno pre rok 2016?

Viac

Aj školské jedálne môžu variť zdravo a zároveň lacno

7.2.2017

Obezita, ktorá nesporne znižuje kvalitu života a skracuje ho, je problémom nielen dospelých, ale, žiaľ, aj detí na Slovensku. Často krát je spôsobená konzumáciou nevhodnej stravy, a to jedál s vysokým obsahom tukov, cukrov či soli, čo má za následok nadváhu a tiež početné ochorenia.

Viac

Najlepších kuchárov a čašníkov má Hotelová akadémia zo Žiliny

1.2.2017

Na ktorej škole vyrastajú tí najšikovnejší mladí kuchári? Už po piaty krát si svoje sily mohli zmerať študenti – stredoškoláci v súťaži  METRO HoReCa päťboj, ktorá sa konala v rámci výstavy potravinárstva, gastronómie a cestovného ruchu Danubius Gastro. Víťazom aktuálneho ročníka sa stala Hotelová akadémia zo Žiliny s celkovým počtom bodov 1 114. Odniesla si hodnotné vecné ceny a poukaz na nákup zariadenia vo veľkoobchodnom stredisku METRO. Na druhom mieste sa umiestnili študenti SOŠ Zvolen s počtom bodov 986 a na tretej priečke skončili žiaci z Hotelovej akadémie Prešov s počtom bodov 912.

Viac

Veľkoobchod pre podnikateľov METRO sa pripojil k Aliancii pre mladých

Aliancia pre mladých už tretí rok podporuje zamestnávanie a zamestnateľnosť mladých ľudí. Medzi jej záväzky patrí podpora získavania pracovných skúseností či bezplatný kariérový workshop pre mladých do 30 rokov. Na Slovensku má teraz aliancia 22 členov, jej zakladajúcim partnerom je spoločnosť Nestlé. 
Viac

METRO rozšírilo a zmodernizovalo distribučnú platformu v Nitre

15.12.2016

Veľkoobchod METRO Nitra slávnostne otvára rozšírenú a zmodernizovanú distribučnú platformu v Nitre pre službu METRO Distribúcia. Spoločnosť sa rozhodla pre tento významný krok najmä z dôvodu, že dopyt zákazníkov po závoze tovaru priamo do ich prevádzok neustále rastie.

Viac

Prvý Deň súkromného podnikania oslavovali stovky podnikateľov

18.10.2016

Veľký záujem podnikateľov zaznamenal prvý ročník kampane Deň súkromného podnikania, ktorú zorganizovala spoločnosť METRO na Slovensku i v ďalších krajinách, kde obchodná spoločnosť pôsobí. 11. október 2016 bol určený na to, aby podnikatelia pripravili špeciálnu ponuku na tento deň pre svojich zákazníkov - METRO sa postaralo, aby sa ľudia o tom dozvedeli. Tým, že zákazníci akciovú ponuku využili, vzdali hold namáhavej a poctivej práci podnikateľov vo svojom okolí. Záujem zo strany podnikateľov bol naozaj veľký. Na Slovensku sa ich prihlásilo 579. Už dnes je jasné, že projekt bude pokračovať aj ďalšie roky a stane sa z neho tradícia.

Viac

Zákazníci, využite špeciálnu ponuku a oslávte historicky prvý Deň súkromného podnikania

10.10.2016

Historicky prvý Deň súkromného podnikania je tu. Utorok 11. októbra 2016 využili stovky slovenských podnikateľov na to, aby pripravili špeciálnu ponuku na tento deň pre svojich zákazníkov. Sleduje a preverte si teda aj vy, aké prekvapenia, zľavy či zaujímavé akcie podnikatelia vo vašom okolí pre vás pripravili a vzdajte tak na oplátku hold ich namáhavej a poctivej práci.

Viac

METRO rozšírilo a zmodernizovalo distribučnú platformu v Košiciach

22.9.2016

Veľkoobchod METRO Košice slávnostne otvára rozšírenú a zmodernizovanú distribučnú platformu v Košiciach pre službu METRO Distribúcia. Spoločnosť sa rozhodla pre tento významný krok najmä z dôvodu, že dopyt zákazníkov po závoze tovaru priamo do ich prevádzok neustále rastie.

Viac

Jan Žák sa stal historicky prvým generálnym riaditeľom METRO SR

21.9.2016

Prvýkrát v histórii má METRO SR generálneho riaditeľa. Na novo vytvorenú pozíciu nastúpil Jan Žák, doterajší riaditeľ nákupu a člen predstavenstva veľkoobchodného reťazca makro ČR a METRO SR. Obe firmy aj naďalej fungujú ako spoločná obchodná jednotka.

Viac

Unikátny nápoj Slovákov borovička má svoj Medzinárodný deň

14.6.2016

Výrobcovia alkoholických nápojov sa spojili, aby pozdvihli unikátny a jedinečný nápoj typický pre Slovensko: borovičku. Spoločnosti FRUCONA Košice, a.s., GAS Familia, s.r.o., Stará Ľubovňa, trenčiansky OLD HEROLD, s.r.o., PRELIKA, a.s. z Prešova a ST. NICOLAUS, a.s., Liptovský Mikuláš s podporou veľkoobchodu METRO stoja za iniciatívou vzniku Medzinárodného dňa borovičky (24.6.).

Viac

Prírodné živly sa spojili, aby vznikli tie najlepšie vína. Absolútnym víťazom sa stal Pavelka a syn

3.6.2016

Slovenskí vinári zabojovali s tým najlepším zo svojej produkcie v súťaži METRO víno roka 2016. Vína mali možnosť prihlásiť v štyroch kategóriách Suché a polosuché víno, Polosladké a sladké, ale aj Ružové či Šumivé víno. Vo finále sa súťažilo aj o cenu Grand Prix. Absolútnym víťazom sa stal Rizling rýnsky, výber z hrozna 2015 od Vinohradníctva Pavelka a syn, s.r.o.

Viac

Košická krčma si užila rock od skupiny Korben Dallas

9.3.2016

Krčma naladená na vlnách rocku. Konkrétne v podaní obľúbenej skupiny Korben Dallas s jej frontmanom Jurajom Benetinom. Takýto exkluzívny koncert vyhral v rámci súťaže Rock Your Krčma sport pub Hattrick v Košiciach. Súťaž pre svojich  profesionálnych zákazníkov pripravili veľkoobchod METRO v spolupráci s dodávateľom alkoholických nápojov IMPERATOR.

Viac

Najlepší kuchári a čašníci vyrastajú na zvolenskej škole

1.2.2016

Ktorá škola má tých najšikovnejších mladých kuchárov? Už po štvrtý raz si svoje sily mohli zmerať študenti – stredoškoláci v súťaži  METRO HoReCa päťboj, ktorá sa koná v rámci výstavy potravinárstva, gastronómie a cestovného ruchu  Danubius Gastro. Víťazom 4. ročníka sa stala Stredná odborná škola obchodu a hotelových služieb zo Zvolena, čím obhájila víťazstvá z predchádzajúcich dvoch ročníkov  a odniesla si  hodnotné vecné ceny a poukaz na nákup zariadenia vo veľkoobchodnom stredisku METRO.

Viac

Odklon od modelu Cash & Carry priniesol zvýšenie predaja

29.10.2015

Veľkoobchod už nestojí len na tradičnom modeli predaja cash & carry. Profesionálni zákazníci zo segmentu hotelov, reštaurácií a cateringu (HoReCa) a nezávislého maloobchodu šetria v hektickej dobe čas a peniaze tým, že využívajú službu dovozu priamo do svojich prevádzok. Túto im prináša náš najväčší veľkoobchod METRO, ktorý do nej od roku 2013 celoplošne investoval okolo 5,5mil €. O záujme zákazníkov o službu svedčí, že predaje cez ňu rastú medziročne o desiatky percent.

Viac

Dobrým podnikateľom roka sa stal pekár

12.10.2015

Víťazom druhého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stal Štefan Földes z Komárna, pekár, ktorý pomáha deťom a ľuďom bez domova. Cenu verejnosti si odniesla pani Zdenka Švábeková.

Viac

METRO to roztočí v Krčme.

10.9.2015

Rozprúdiť život vo svojej krčme bude môcť výherca súťaže, ktorú pre profesionálnych zákazníkov pripravili veľkoobchod METRO s dodávateľom alkoholických nápojov IMPERATOR.

Viac

Poznáte Dobrého podnikateľa? Dajte o ňom vedieť.

23.6.2015

Máte vo svojom okolí podnikateľov, ktorí pomáhajú ostatným, alebo prispievajú k rozvoju svojho regiónu? Prihláste ich do druhého ročníka súťaže Dobrý podnikateľ, ktorej cieľom je podať im pomocnú ruku a odmeniť ich úsilie.

Viac

Auditorská správa 2014 - METRO Cash & Carry SR 

5.6.2015
Stiahnuť

Slovenským vínam bude tento rok kraľovať červené

3.6.2015

O slovenských vinárstvach sa hovorí, že sú silnejšie v bielych vínach, Vínom roka 2015 sa však prekvapujúco stalo červené víno Rulandské modré. Mimoriadne vína tento rok však nájdete aj medzi bielymi, ružovými či šumivými vínami.

Viac

Najlepší otvárač ustríc je Slavomír Dic zo Starej Ľubovne

14.5.2015

Slovenskí profesionálni kuchári si v utorok 12. mája už po štvrtý raz zmerali sily v otváraní ustríc. Na METRO Majstrovstvách Slovenska v otváraní ustríc sa spolu otvorilo viac ako 200 kusov známej lahôdky, víťazstvo si vybojoval Slavomír Dic s výsledným časom 5:17 min.

Viac

300 statočných: drobné predajne vzdorujú tlaku reťazcov

10.02.2015

Slovenskí drobní obchodníci sa reťazcov neboja a dokážu byť konkurencieschopní. Príkladom je aliancia nezávislých maloobchodníkov Môj obchod, ktorá len po dva a pol roku fungovania otvára už 300. predajňu. Zákazníkov privádza z hypermarketov späť do obecných potravín vďaka sile spoločnej značky, modernému zariadeniu a kvalite tovaru...

Viac

Najšikovnejší budúci šéfkuchári sú opäť zo Zvolena

02.02.2015

Na veľtrhu Danubius Gastro si svoje sily už po tretí raz zmerali tí najtalentovanejší študenti gastronomických škôl a učilíšť z celého Slovenska. Ich schopnosti v rámci METRO kuchárskeho päťboja preverili individuálne disciplíny, ale aj tímová práca pri hostení návštevníkov vlastnými špecialitami...

Viac

Bocuse d'Or 2015: Najlepším šéfkuchárom na svete je Nór

28.1.2015

Šéfkuchár Örjan Johannessen z Nórska vyhral najprestížnejšiu kuchársku súťaž na svete Bocuse d'Or. Finálového súboja, ktorý ukončil takmer dvojročný cyklus 15. kola súťaže, sa zúčastnilo 24 šéfkuchárov z celého sveta. Stalo sa tak 27. a 28. januára 2015 vo francúzskom Lyone. Striebornú priečku získal Philip Tessier z USA a bronzovú sošku si odviezol Tommy Myllymaki zo Švédska...

Viac

Titul METRO Dobrý podnikateľ získali bratia Šarinovci, dávajú prácu nepočujúcim

22.10.2014

Víťazmi prvého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stali bratia Róbert a Pavel Šarinovci z Veľkého Krtíša, zakladatelia siete predajní Deaf Kebab, v ktorých rýchle občerstvenie predávajú nepočujúci. Cenu verejnosti si odniesla medovnikárka Mária Balačinová, špeciálne ceny sa porota rozhodla udeliť aj projektu Lokapetit za debničkový predaj potravín a Zoltánovi Kollárovi, ktorý svoje podnikanie v Komárne už roky spája s pomocou ľuďom bez domova...

Viac

Zvolenské METRO reštartuje, pomohli sami zákazníci

1.10.2014

V srdci Slovenska v ostatných týždňoch bežali motory zmien na plné obrátky. S cieľom ešte tesnejšie prispôsobiť ponuku potrebám zákazníkov predstavuje METRO Zvolen ako prvé na Slovensku upravený koncept svojej veľkoobchodnej predajne. Usporiadaná je podľa nákupných zvykov podnikateľov a sortiment v nej je tesnejšie ušitý na mieru regiónu...

Viac

Auditorská správa 2013 - METRO Cash & Carry SR

30.9.2014
Stiahnuť

METRO slávi päťdesiatku, darčeky dostanú zákazníci

12.9.2014

Skupina METRO, ktorej súčasťou je aj METRO Cash & Carry SR, tento rok po celom svete oslavuje 50. výročie svojho založenia. Polstoročnicu si veľkoobchod aj na Slovensku pripomína intenzívnou komunikačnou kampaňou a pestrou ponukou atraktívnych akcií...

Viac

METRO Dobrý podnikateľ má desiatku finalistov

10.7.2014

Súťaž METRO Dobrý podnikateľ 2014 sa dostáva do druhej fázy. Na základe hlasovania verejnosti porota tento týždeň stanovila desiatku podnikateľských príbehov, ktoré zabojujú o hlavnú cenu 5000 eur...

Viac

Finančné výkazy METRO Cash & Carry SR za rok 2013

30.6.2014

Z dôvodu prechodu na nové vykazovanie finančného roka sa zverejnené výkazy vzťahujú na obdobie od januára do septembra 2013.

Majster Slovenska v otváraní ustríc je z Preshowa

26.5.2014

Tridsať ustríc sa dá otvoriť a úhľadne naservírovať už za 5 minút a 38 sekúnd. Dokázal to šéfkuchár Peter Šimko z prešovskej reštaurácie PRESHOW HARLEY’S STEAK HOUSE, víťaz III. METRO Majstrovstiev Slovenska v otváraní ustríc. Zápolenia v rámci gastronomického podujatia Slovak Food Festival sa zúčastnilo 13 kuchárov...

Viac

Slovenským vínam kraľuje Alibernet, ružový Cabernet a slamový Tramín

23.5.2014

Súboj viac ako dvoch stoviek vín z produkcie 28 slovenských vinárstiev priniesol jubilejný 10. ročník súťaže METRO Víno roka. Rebríčku TOP 15 suchých a polosuchých vín dominovali biele odrody, medzi polosladkými a sladkými vínami vynikal ružový Cabernet Sauvignon. Silný rok majú za sebou Vinárstve závody Topoľčianky...

Viac

Majstrom Slovenska vo filetovaní lososa je Maročan

17.5.2014

Profesionálni šéfkuchári z celého Slovenska si opäť zmerali sily vo filetovaní vyše päťkilovej nórskej ryby. Víťazom sa stal šéfkuchár bratislavskej reštaurácie Benihana, Khalil Chrif Tribak...

Viac

Súboj vo filetovaní lososa a veľká grilovačka

6.5.2014

Už po štvrtý raz si na gastrofestivale Grilliada v Banskej Bystrici profesionálni kuchári vybavení filetovacím nožom a pinzetou na kosti zmerajú svoje sily vo filetovaní čerstvých päťkilových lososov. Následne ich priamo v grillaréne ugrilujú aj pre vaše potešenie...

Viac

Budú sa otvárať stovky ustríc

5.5.2014

Chuťové poháriky návštevníkov Bratislavského hradu 22.-25. mája už tradične pošteklí Slovak Food Festival. Chýbať nebude to najlepšie zo slovenských regiónov, ale ani výber exotickejších špecialít a tretí ročník Majstrovstiev SR v otváraní ustríc opäť prinesie možnosť ochutnať vychýrenú morskú špecialitu...

Viac

METRO hľadá Dobrého podnikateľa

16.4.2014

Poznáte podnikateľov, ktorí majú víziu aj dobré srdce? Podnikateľov, ktorí pomáhajú ostatným? Práve im chce spoločnosť METRO podať pomocnú ruku, a zároveň ich odmeniť za úsilie, ktoré vynakladajú pre svoje okolie aj nad rámec vlastných podnikateľských zámerov. S týmto cieľom METRO vyhlasuje pilotný ročník súťaže Dobrý podnikateľ...

Viac

METRO má nového riaditeľa

25.3.2014

METRO Cash & Carry SR a Makro Cash &Carry ČR majú od 1. apríla 2014 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním súčasný operačný riaditeľ Guillaume Chêne...

Viac

METRO pod novou značkou hlási cenovú revolúciu

13.3.2014

Načúvanie potrebám zákazníkov je hlavný motív novej stratégie cenotvorby, ktorú veľkoobchod METRO Cash & Carry spúšťa na Slovensku od 1. apríla 2014. Zásadná zmena obchodného modelu je fakticky vyhlásením cenovej vojny, ktorej víťazom má byť zákazník. Oddanosť jeho potrebám spoločnosť vyjadruje aj komunikáciou novej značky VY & METRO...

Viac

Najšikovnejší budúci šéfkuchári sú zo Zvolena

3.2.2014

Na veľtrhu Danubius Gastro si svoje sily opäť zmerali tí najtalentovanejší študenti gastronomických škôl a učilíšť z celého Slovenska. Ich schopnosti v rámci METRO Kuchárskeho päťboja preverili individuálne disciplíny, ale aj tímová práca pri hostení návštevníkov vlastnými špecialitami...

Viac

Juniori si opäť zasúťažia v Kuchárskom päťboji

28.1.2014

V piatich disciplínach, ktoré nesmú byť cudzie žiadnemu kuchárovi, si na druhom ročníku METRO Kuchárskeho päťboja zmerajú sily najšikovnejší študenti gastronomických škôl a učilíšť...

Viac

METRO vlani vo veľkom investovalo do distribúcie

8.1.2014

METRO má na Slovensku za sebou rok plný veľkých investícií a posúvania veľkoobchodného biznisu do novej éry. Predaj formou distribúcie tovaru priamo do prevádzok zákazníkov totiž spoločnosť dokázala medziročne zvýšiť o 40%...

Viac
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa