Košická krčma si užila rock od skupiny Korben Dallas
9. marec 2016
Krčma naladená na vlnách rocku. Konkrétne v podaní obľúbenej skupiny Korben Dallas s jej frontmanom Jurajom Benetinom. Takýto exkluzívny koncert vyhral v rámci súťaže Rock Your Krčma sport pub Hattrick v Košiciach. Súťaž pre svojich profesionálnych zákazníkov pripravili veľkoobchod METRO v spolupráci s dodávateľom alkoholických nápojov IMPERATOR.
Kapela Korben Dallas sa tak stala hlavným programom piatkového večera (19.2.2016) v košickom Hattricku a pre hostí vytvorila neopakovateľnú atmosféru. „Je to príjemná hudba, veľa pozitívnej energie. Všetko bolo perfektné,“ hovorí diváčka, ktorá si vystúpenie skutočne užívala.
„Experimentujú so zvukmi, používajú veľa echa a jednoducho sú zaujímaví,“ pridáva sa aj mladý Košičan, ktorý zároveň priznáva, že skupinu Korben Dallas dosiaľ naživo nepočul. „Myslím, že hovorím za celú skupinu, ak poviem, že vyzerajú ako celkom príjemní típci,“ povedal aj v mene svojich spoločníkov za stolom.
Koncert si dokonale užila aj ďalšia z návštevníčok. „Skladby boli perfektné. Veľmi dobrý text a super hudba,“ hovorí. Medzi divácky najobľúbenejšie piesne patrili Zlatý jeleň, Bolo nebolo a známy hit skupiny Otec.
„Hralo sa nám výborne. Bolo to také komorné,“ zhodnotil bezprostredne po koncerte spevák a gitarista skupiny Juraj Benetin. Dlho vraj nemali koncert, kde by si užili tak priamy kontakt s divákmi. „Aj sme dostali reakcie, že to bolo také, ako keby sme hrali u nich v obývačke,“ dodáva s úsmevom.
Tesne po koncerte sa kapela neutiahla niekam do súkromia - naopak, zostali so svojimi fanúšikmi, robili rozhovory, fotili sa. Aké reakcie dostávali hudobníci priamo od ľudí v košickom podniku? „Veľmi rôzne. Veľa ľudí nám povedalo, že nás nikdy nevideli, čo je výborné. Prišli si nás vypočuť noví ľudia, takže sa veľmi tešíme.“
Spokojný je aj majiteľ košického pubu Miroslav Janitor. „Koncert dopadol výborne, ľudí bolo naozaj dosť. Kapacity prevádzky sa naplnili.“ Pochvaľuje si, že tržby v daný večer boli rapídne vyššie než inokedy.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190 martin.jaros@metro.sk