Majstrom Slovenska vo filetovaní lososa je Maročan

17. mája 2014

Profesionálni šéfkuchári z celého Slovenska si opäť zmerali sily vo filetovaní vyše päťkilovej nórskej ryby.

Titul Majster SR vo filetovaní lososa a výlet pre dve osoby do Nórska vrátane návštevy pravej lososej farmy si na 4. ročníku netradičných majstrovstiev vybojoval rodený Maročan Khalil Chrif Tribak, šéfkuchár bratislavskej reštaurácie Benihana. Na tradičnom podujatí v rámci banskobystrického festivalu Grilliada získal 72 bodov z celkového možného počtu 100, čím prekonal druhého Tomáša Valkoviča z Pigis v Banskej Bystrici a tretieho Fiorenza Ricciho z bratislavskej LaLanterny.

Odborná porota v zložení šéfkuchár METRO Vojto Artz, šéfkuchár Medusa Group Martin Korbelič a odborník na čerstvé ryby Robert Griga zo spoločnosti Marine Harvest hodnotila výkony 17 účastníkov majstrovstiev na základe kvality filety bez kosti a kože (trim E), výťažnosti, čistoty pracoviska a, samozrejme, času.

Finančný výťažok z akcie poputuje na dobročinné účely, nafiletovaných nórskych lososov najvyššej kvality od veľkoobchodu METRO si zas vychutnali návštevníci Grilliady. Po skončení zápolenia sa totiž spracované kúsky presunuli na rozpálené rošty a zo súťaže sa razom stala veľká lososia grilovačka.


Čo je Trim E?
Dokonale nafiletovaný losos musí byť rozrezaný na 2 rovnaké filety, pričom oddeliť je potrebné hlavu, brušné a chrbtové kosti, chvost a kožu. Fileta musí byť dokonale zbavená aj ostatných kostí a očistená aj od brušného a chrbtového tuku.

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Staňte sa zákazníkom

Ak máte firmu alebo ste SZČO, staňte sa naším zákazníkom behom pár minút.

Zaregistrujte sa
Kde sme

nájdite svoju najbližšiu METRO predajňu.

Navštívte nás
dialogcheck
Akciová ponuka

Prehliadnite si aktuálnu ponuku.

Do ponuky