Dobrým podnikateľom roka sa stal pekár

12. október 2015

Víťazom druhého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stal Štefan Földes z Komárna, pekár, ktorý pomáha deťom a ľuďom bez domova. Cenu verejnosti si odniesla pani Zdenka Švábeková.

Príbeh Štefana Földesa, ktorý už vyše 23 rokov pečie poctivý chlieb a ďalšie pekárske výrobky, ktoré sú oceňované aj v zahraničí, najviac zaujal porotu súťaže METRO Dobrý podnikateľ. Pán Štefan sa snaží pomáhať všade, kde je to možné – zadarmo poskytuje chlieb ľuďom bez domova, ktorých sa snaží zároveň integrovať do bežného života, ale zapája sa aj do čistenia svojho mesta a do rôznych akcií pre deti a dôchodcov. Z ročníka 2015 si zaslúžene odniesol okrem sošky a titulu METRO Dobrý podnikateľ aj hlavnú cenu 5.000 €, ktoré využije na rozvoj svojej charitatívnej činnosti.

„Pán Földes ukážkovým spôsobom naplnil to, čo pre nás pojem dobrý podnikateľ znamená. Je to človek, ktorý do podnikania dáva nielen čas, úsilie a kapitál, ale tiež srdce a ochotu meniť svoje okolie k lepšiemu,“ hovorí k výsledku člen poroty a manažér komunikácie METRO Martin Jaroš.

Verejnosť spomedzi desiatich finalistov v internetovom hlasovaní najviac oslovil príbeh Zdenky Švábekovej, ktorá si založila upratovací servis pre domácnosti a jeho prostredníctvom dáva prácu ženám v tiesni, bez vzdelania, aj starším vekovým kategóriám. Zamestnáva ich, no tiež im poskytuje školenia zadarmo. V súťaži získala reklamný priestor v hodnote 5.000 € od mediálneho partnera RTVS.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Eva Šoucová
Media & Communication Consulting, spol. s r.o.
E-mail: eva.soucova@mcc.sk
Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Staňte sa zákazníkom

Ak máte firmu alebo ste SZČO, staňte sa naším zákazníkom behom pár minút.

Zaregistrujte sa
Kde sme

nájdite svoju najbližšiu METRO predajňu.

Navštívte nás
dialogcheck
Akciová ponuka

Prehliadnite si aktuálnu ponuku.

Do ponuky