Rozprúdiť život vo svojej krčme bude môcť výherca súťaže, ktorú pre profesionálnych zákazníkov pripravili veľkoobchod METRO s dodávateľom alkoholických nápojov IMPERATOR.
Zákazníci METRO majú šancu vyhrať vo svojej prevádzke súkromný koncert rockovej skupiny Korben Dallas. Do súťaže nazvanej Rock Your Krčma sa môžu zapojiť tí zákazníci METRO, ktorí počas jej trvania nakúpia v ktorejkoľvek predajni METRO tri litre produktov spoločnosti IMPERATOR v ľubovoľnej kombinácii: Fernet Stock, vodku Amundsen, Golden a Kosher Imperator.
Číslo faktúry potom slúži ako vstupenka, vďaka ktorej sa dá na stránke www.rockyourkrcma.sk odpovedať na súťažnú otázku. Tá znie: Koľko litrov výrobku Fernet Stock bez ohľadu na príchuť a veľkosť balenia sa vo veľkoobchodných strediskách spoločnosti METRO predalo v roku 2014 do barov, pohostinstiev a klubov?
Vyhrá ten, koho tip sa bude najviac približovať skutočnosti. Okrem koncertu skupiny Korben Dallas, ktorú IMEPRATOR spolu s METRO usporiadajú priamo v prevádzke výhercu, sú súčasťou výhry aj Fernet Stock welcome drinky. Výherca druhej ceny získa „zdupľovanie“ nákupu súťažného alkoholu, ktorý mal uvedený na prihlásenej faktúre. Treťou cenou je gastro balík obsahujúci poháre, tričká, účtenky a ďalšie marketing podporujúce výrobky vodky Amundsen a Fernet Stock.
Na veľkoobchod METRO netradičná súťaž je podporená PR komunikáciou v elektronických aj printových médiách, či medializáciou cez sociálne siete. Komunikácia prebieha tiež na všetkých predajniach METRO a v jej interných časopisoch a kanáloch. Súťaž potrvá do 6.októbra 2015.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Eva Šoucová
Media & Communication Consulting, spol. s r.o.
E-mail: eva.soucova@mcc.sk
Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190 martin.jaros@metro.sk