Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov
9. októbra 2019
Viac než 3 000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.
Minulý rok sa do kampane zapojilo takmer 2400 podnikateľov, tento rok pribudlo viac než 600. Súčasný ročník bol výnimočný zvýšeným záujmom podnikateľov naprieč celým Slovenskom. Narástol samozrejme aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Navštívili tak svoje obľúbené, ale aj nové prevádzky a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.
„Myšlienkou Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a podporiť ľudí v ich každodenných výzvach. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí. Naše výsledky však v ničom nezaostávajú a opäť prekonali naše očakávania,“ hodnotí riaditeľ predajne METRO v Nitre Igor Losman.
Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa súkromného podnikania a zverejniť tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 8. októbra využiť. Všetky ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, takže podniky dostali možnosť prilákať aj nových zákazníkov.
Darček pre ľudí si pripravil Peter Terneny, majiteľ siete reštaurácií v Bratislave. „Tento rok sme Deň súkromného podnikania oslávili dezertom Panna Cotta v hodnote jedného eura, ktorý bol zadarmo súčasťou každého obedového menu. Dezert k obedovému menu dostali zákazníci na každej našej prevádzke,“ dodáva Terneny.
Deň súkromného podnikania sa aj tento rok konal v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde odborníci diskutovali o úlohe inovácií v podnikaní.
„Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace podujatia, mali veľmi pozitívne ohlasy. Som rád, že môžeme podnikateľov podporiť aj takouto formou a verím, že v budúcom roku sa budeme tešiť ešte väčšiemu počtu zapojených,“ dodáva Losman.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Kristína Krištúfková AMI Communications Slovakia
E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk
Tel. č.: +421948606246
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
Email: romana.nydrle@makro.cz