METRO ROZŠÍRILO A ZMODERNIZOVALO DISTRIBUČNÚ PLATFORMU V KOŠICIACH

22. septembra 2016

Veľkoobchod METRO Košice slávnostne otvára rozšírenú a zmodernizovanú distribučnú platformu v Košiciach pre službu METRO Distribúcia. Spoločnosť sa rozhodla pre tento významný krok najmä z dôvodu, že dopyt zákazníkov po závoze tovaru priamo do ich prevádzok neustále rastie.

Košický veľkoobchod METRO rozširuje svoju distribučnú platformu o cca 1000 m². Aktuálna celková platforma distribúcie má cca 1580 m². Plocha určená pre chladený tovar sa zväčšila o cca 690 m², celkovo zachladený priestor dosahuje rozlohu cca 1080 m². Výrazné zmeny nastali aj pri mrazenom sklade. Novo vybudovaný mrazený priestor má dnes rozlohu cca 90 m², čo je v porovnaní so starým mrazeným skladom viac o 50 m².

Rekonštrukcia tiež prebehla v rámci kancelárskych priestorov. Tie sa rozrástli až na 83 m², pôvodne to bolo 74 m². Až o polovicu sa zväčšil počet nakladacích rámp. Celkovo dnes košické METRO disponuje 8 nakladacími rampami. Okrem toho spoločnosť METRO pri modernizácii distribučnej platformy myslela aj na životné prostredie. „Zaviedli sme novú technológiu na zníženie emisií flourovaných uhľovodíkov a použili novú technológiu CO2 pre chladiace aj mraziace zariadenia,“ spresnil Peter Miklovič, Store manager METRO Košice.

Aktuálne má služba METRO Distribúcia v Košiciach registrovaných 409 aktívnych zákazníkov. Tí zákazníci, ktorí využívajú závoz tovaru z METRO, tvoria cca 7 % z celkového počtu mesačne nakupujúcich zákazníkov a majú podiel na celkovom mesačnom predaji cca 25 %. Spoločnosť očakáva, že v blízkej budúcnosti sa v rámci služby distribúcie dosiahne nárast na 40 % z celkového predaja ročne. „Vždy sa snažíme reflektovať na potreby a požiadavky našich zákazníkov. Práve kvôli tomu, že záujem o distribučné služby stabilne narastá, rozhodli sme sa rozšíriť a modernizovať našu distribučnú platformu v Košiciach,“ uviedol Peter Miklovič.

Košická služba METRO distribúcia denne obslúži asi 120 zákazníkov. Personál za jeden deň vypraví 12 áut a naloží asi 40 ton tovaru. Najčastejšie je zavážaný taký sortiment ako mliečne výrobky, zelenina, mäso a trvanlivé potraviny. Maximálna vzdialenosť závozu je 150 km, priemerná sa ráta na 100 km. V košickom METRO sa o zákazníkov využívajúcich distribúciu stará 37 zamestnancov. Po novom pribudne päť ďalších pracovných miest.

„Naši klienti oceňujú prozákaznícke správanie našich ľudí. Je to najmä ochota personálu, príjemné vystupovanie vodičov, individuálny prístup k zákazníkovi, ale aj dohodnuté závozové schémy, čo si naši zákazníci skutočne vážia,“ vysvetlil Peter Miklovič. V prevažnej miere je pri distribúcii využívaná najmä forma online objednávania prostredníctvom m-objednávky (90 %), potom telefonické objednávky tvoria 4-percentný podiel; 1 % zákazníkov postupuje mailom a pre zvyšok zostávajú ostatné spôsoby.

METRO v Košiciach má plne rozvinutú spoluprácu s takými významnými regionálnymi dodávateľmi ako Eggro - farm s.r.o. , Milk Agro s.r.o, Vamex a.s., Andre Topic s.r.o., Ryba Košice s.r.o. Vďaka nim veľkoobchod na svojich pultoch zákazníkom ponúka vždy čerstvé a kvalitné vajíčka, pečivo, jogurty, knedle a majonézové šaláty.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová

AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk
Tel.č.: ++421 917 606 532
Modernizácia a rozšírenie distribučnej platformy METRO Košice:
PŘEDTÝM
PO NOVOM
ZMENA
Celková plocha distribučnej platformy
580 m²
1 580 m²
+1 000 m²
Plocha určená pre chladený tovar
390 m²
1 080 m²
+690 m²
Rozloha mrazeného skladu
40 m²
90 m²
50 m²
Kancelárske priestory
74 m²
83 m²
9 m²
Počet nakladacích rámp
4
8
+4
Počet pracovníkov distribúcie
37
42
+5

METRO rozšírilo a zmodernizovalo distribučnú platformu v Košiciach

22. septembra 2016

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa