METRO Dobrý podnikateľ má desiatku finalistov

10. júla 2014

Súťaž METRO Dobrý podnikateľ 2014 sa dostáva do druhej fázy. Na základe hlasovania verejnosti porota tento týždeň stanovila desiatku podnikateľských príbehov, ktoré zabojujú o hlavnú cenu 5000 eur.

Finálna desiatka je skutočne pestrá. Stretli sa v nej ostrieľaní podnikatelia, ktorí sa vlastnou firmou živia druhé desaťročie, i podnikateľskí nováčikovia. Ľudia z mesta i z vidieka. Takí, ktorí robia svet lepším samotnou podstatou svojho podnikania, i takí, čo sa dobročinnosti venujú popri hlavnom, „civilnom“ biznise.

Takmer tridsať príbehov dobrých podnikateľov, ktorí myslia aj na iných a prispievajú k rozvoju a skvalitneniu života vo svojom okolí, sa o hlasy verejnosti uchádzalo od polovice apríla do konca júna. Hlasovanie poslúžilo ako východisko pri stanovovaní postupujúcich do druhého kola. „Hľadali sme ľudí, ktorí sa aktívne živia biznisom a pritom zanechávajú pozitívnu stopu a robia dobré meno pojmu podnikateľ. Sme veľmi radi, že z hlasovania vzišla pestrá mozaika veľmi pekných príbehov,“ hovorí Martin Jaroš, ktorý v porote zastupuje organizátora súťaže – veľkoobchod METRO Cash & Carry.

Porotu okrem zástupcu METRO tvoria výrazné osobnosti, ktoré dosiahli úspech v podnikaní a zároveň majú silný zmysel pre zlepšovanie života iných:
Miroslav Trnka, predseda poroty, zakladateľ firmy Eset a nadácie Zastavme korupciu
Pavol Benčík, majiteľ siete Bencik Culinary Group
Jana Karelová, riaditeľka Človek v ohrození, biznis kouč
Klaudia Valušková, podnikateľka v autobiznise (Auto Valušek), filantrop

Tím organizátorov v spolupráci s mediálnym partnerom – Rozhlasom a televíziou Slovenska – v priebehu leta osobne navštívi všetkých finalistov a natočí s nimi medailóny, cez ktoré ich predstaví širokej verejnosti. V septembri porota vyberie absolútneho víťaza, ktorý okrem uznania a publicity získa aj finančnú prémiu 5000 eur. Zároveň budú môcť diváci a poslucháči RTVS hlasovaním určiť, kto získa cenu mediálneho partnera.

Slávnostné vyhlásenie Dobrého podnikateľa 2014 bude 22. októbra. Príbehy desiatky finalistov si môžete prezrieť na stránke www.dobrypodnikatel.sk.

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa