METRO Cash & Carry SR a Makro Cash & Carry ČR majú od 1. apríla 2014 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním súčasný operačný riaditeľ Guillaume Chêne.
Guillaume Chêne začal pracovať pre METRO Cash & Carry v septembri 2005 na pozícii operačného riaditeľa v tréningu, kde riadil špecifické prevádzkové projekty v Makro Cash & Carry ČR. V júni 2006 bol vymenovaný za regionálneho operačného manažéra pre METRO Cash & Carry Rusko. Pozíciu operačného riaditeľa a člena predstavenstva pre METRO Cash & Carry SR a Makro Cash & Carry ČR vykonával od októbra 2009.
„Guillauma Chêne, ktorý bol od októbra 2009 mojim kolegom v Predstavenstve a zásadným spôsobom prispel k prechodu na viackanálový obchodný model, ktorý reaguje na potreby našich zákazníkov z radu podnikateľov, je zárukou, že naša vedúca pozícia na trhu v B2B sektore sa bude trvalo posilňovať,“ hovorí doterajší riaditeľ Axel Hluchy, ktorý od 1. apríla prechádza na pozíciu generálneho riaditeľa METRO Cash & Carry Nemecko.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190 martin.jaros@metro.sk