Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

19. septembra 2019

Viac ako 1000 prihlásených podnikateľov aďalší rýchlo pribúdajú. Taká je aktuálna bilancia registrovaných do Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019.  Spoločnosť METRO tak prostredníctvom tejto celoslovenskej iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.

„Deň súkromného podnikania sa koná už štvrtýkrát, jeho cieľom je osláviť podnikanie a motivovať podnikateľov do ďalšej práce. Zapojiť sa do neho môžu nielen zákazníci METRO, ale všetci podnikatelia bez ohľadu na miesto aodvetvie, vktorom podnikajú,“ vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman.

Stačí, ak si na 8. októbra pripravia špeciálnu ponuku pre svojich zákazníkov, napríklad zľavu, darček či službu navyše ado tohto termínu sa prihlásia na www.denpodnikania.sk. Prevádzka aj sponukou sa zobrazí na prehľadnej mape, vďaka čomu sa onej dozvedia aj zákazníci zcelého Slovenska. Okrem toho, METRO podporuje Deň súkromného podnikania aj reklamou vmédiách, či na sociálnych sieťach.

Medzi už uverejnenými ponukami sú rôzne zľavy – výmena oleja za zvýhodnenú cenu, zľava za zameranie kuchynskej linky či špeciálny kebab s desaťpercentnou zľavou. Ďalší obdarujú zákazníkov darčekom – kpobytu vhoteli im dajú raňajky do postele, k obedu im ponúknu osviežujúcu limonádu zdarma, alebo im vkaviarni dajú možnosť posedieť si s generálom Štefánikom. Podnikatelia sa môžu rozhodnúť sami, čo pripravia, originálnejšie nápady pritiahnu viac ľudí.

Do Dňa súkromného podnikania sa aj tento rok zapojí Pavol Zrak so svojim obchodom vHarmanci. „Tohtoročný Deň súkromného podnikania sme sa rozhodli našim zákazníkom spestriť na základe výšky ceny ich nákupu. Ak cena nákupu bude vyššia ako 9 eur, zákazník si bude môcť vybrať spomedzi prášku na pranie, alebo čokolády. Iné darčeky budú na výber pri nákupe nad 19 a29 eur,“ hovorí. Podobný prípad je aj Peter Terneny, majiteľ prevádzok zdravého rýchleho občerstvenia. „8. október našim zákazníkom spríjemníme dezertom Panna Cotta vhodnote jedného eura, ktorý bude zadarmo súčasťou každého obedového menu,“ uvádza.

Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS).

Všetkým záleží na tom, aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená apodporovaná. „Na podporu tohtoročného Dňa súkromného podnikania sa nám vďaka spolupráci podnikateľských združení so spoločnosťou METRO a SBA podarilo pripraviť viacero vzdelávacích podujatí po celom Slovensku, ktoré aj tento rok vyvrcholia Podnikateľskou fiestou už 26. septembra vBratislave,“ avizuje Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska. Podnikatelia tak vďaka Dňu súkromného podnikania budú mať možnosť nielen získať nových zákazníkov, ale tiež načerpať inšpiráciu a nové poznatky z oblastí inovácií v podnikaní. Hlavnými témami budú novinky, ktoré prinieslo zavedenie e-kasy v oblasti bezhotovostného platenia a s tým spojené riziká, či ako zmeniť podnikanie na viac ekologické, získať konkurenčnú výhodu a ušetriť. Podujatie bude moderovať Michael Szatmary.

Práve Michael Szatmary je aj súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania. Navštívil vybraných podnikateľov vich prevádzkach avyskúšal si, čo všetko prináša ich každodenná práca. Videá zachytávajúce jeho zážitky nájdete na Youtube kanáli METRO SR. METRO aj preto verí, že tohtoročný Deň súkromného podnikania zaujme čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Kristína Krištúfková
AMI Communications Slovakia
E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk
Tel. č.: +421948606246

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
Email: romana.nydrle@makro.cz

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa