Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok, zaregistrujte sa a získajte nových zákazníkov

24. júla 2018

Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Druhý októbrový utorok, čo pripadá na 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Podnikatelia sa už teraz môžu hlásiť a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk. Tradíciu osláv zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý chce aj takto vzdať hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu veľkou mediálnou kampaňou, zktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia. Okrem toho, 80 znich môže pre svoje ponuky získať reklamu navyše.

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na webovej stránke www.denpodnikania.sk vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať k obedovému menu nápoj zadarmo, usporiadať barmanskú šou, poskytnúť malú zľavu alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi.

Všetky tieto ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci presne vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Okrem toho, spoločnosť METRO podporí celú akciu veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských, ako aj regionálnych médiách. Podnikatelia tak budú mať istotu, že si ich ľudia nájdu a okrem stálych zákazníkov môžu pritiahnuť aj nových. Čo chystajú niektorí vybraní podnikatelia aako slávili Deň súkromného podnikania minulý rok, si môžete pozrieť vo videu.

„Či sú to malé potraviny v niekoľkotisícovej obci alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Často nepoznajú oddych, prácu si nosia aj domov a niekedy na konci mesiaca končia v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“ vysvetľuje hovorca METRO Martin Krajčovič, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 9. októbra, kedy všetko vrcholí. Pre tých, ktorí sa ale poponáhľajú a stihnú sa zaregistrovať na webovej stránke do konca augusta, je pripravená súťaž o mediálnu podporu v regionálnych médiách. METRO vyberie spolu 80 podnikateľov – 10 v každom kraji, ktorých ponuky ešte viac zviditeľní.

Partnermi akcie sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Všetkým organizáciám záleží na tom, aby podnikaniu na Slovensku bola venovaná adekvátna podpora a aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená.

„Veríme, že sa k myšlienke Dňa súkromného podnikania pridá čo najviac ľudí a že ho podnikatelia a zákazníci patrične oslávia. Vlani pripravili podnikatelia naozaj rozmanité ponuky a od ich zákazníkov sme mali vynikajúcu odozvu, preto sme zvedaví, čo vymyslia tentoraz. Podporovať podnikateľov aj takýmito akciami má určite význam,“ uvádza riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA Marián Letovanec.

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že vznikol akýsi neoficiálny sviatok, ktorý môže podnikateľov motivovať do ďalšej práce apomôcť ich biznisu rásť. „Netreba zabudnúť, že zaujímavými ponukami môžu osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú malé firmy jedinečnú príležitosť zviditeľniť svoje produkty aslužby aj u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík.

Vlaňajší ročník, ktorý pripadol na 10. októbra, bol mimoriadne úspešný. Špeciálne ponuky pripravilo až 1400 prevádzok a obchodov. METRO verí, že sa toto číslo podarí prekonať a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:


Jana Hüttnerová
AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.trebulova@amic.sk
Tel. č.: +421948213008


METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa