Už po štvrtý raz si na gastrofestivale Grilliada v Banskej Bystrici profesionálni kuchári vybavení filetovacím nožom a pinzetou na kosti zmerajú svoje sily vo filetovaní čerstvých päťkilových lososov. Následne ich priamo v grillaréne ugrilujú aj pre vaše potešenie. Budete pri tom?
Už 4. ročník METRO Majstrovstiev SR vo filetovaní čerstvého lososa sa uskutoční v sobotu 17. mája o 14.00 v parku SNP v Banskej Bystrici, už tradične ako jeden z vrcholov obľúbeného gastronomického festivalu plného chutí, vôní a grilovaných dobrôt. Výkony dvadsiatky súťažiacich kuchárov ohodnotí odborná porota zložená z gastronomických odborníkov a zástupcov spoločnosti METRO. Hodnotiť sa bude podľa medzinárodných pravidiel, zaváži kvalita filety bez kosti a kože (trim E), výťažnosť, čistota pracoviska a, samozrejme, čas. Víťaz, ktorý za rýchlosť aj kvalitu svojej práce získa najviac bodov, sa bude môcť tešiť z atraktívnej prvej ceny v podobe zájazdu pre dve osoby do Nórska, vrátane návštevy lososej farmy.
„Finančný výťažok z akcie bude, rovnako ako časť nafiletovaných lososov, venovaný na dobročinné účely. Lahodného nórskeho lososa si môžu diváci prísť vychutnať do stánku METRO, kde bude šéfkuchár Vojto Artz so svojím tímom ponúkať aj množstvo ďalších špecialít,“ láka Martin Jaroš, communications manager spoločnosti METRO, ktorá je najväčším obchodníkom s rybami v Európe a čerstvých lososov dodáva aj do súťaže.
Príďte sa pozrieť na najväčšiu lososiu udalosť sezóny!
Čo je Trim E?
Dokonale nafiletovaný losos musí byť rozrezaný na 2 rovnaké filety, pričom oddeliť je potrebné hlavu, brušné a chrbtové kosti, chvost a kožu. Fileta musí byť dokonale zbavená aj ostatných kostí a očistená aj od brušného a chrbtového tuku.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190 martin.jaros@metro.sk