Ako by ste si poradili so súťažným čistením, šúpaním a krájaním zemiakov, póru či cibule, filetovaním čerstvého pstruha a tranžírovaním chladeného kurčaťa? V piatich disciplínach, ktoré nesmú byť cudzie žiadnemu kuchárovi, si na druhom ročníku METRO Kuchárskeho päťboja zmerajú sily najšikovnejší študenti gastronomických škôl a učilíšť.
Pavilón D2 bratislavského výstaviska Incheba bude od 30. januára do 2. februára 2014 vďaka 21. medzinárodnému veľtrhu gastronómie Danubius Gastro opäť patriť chutiam a vôňam z celého sveta. Okrem ostrieľaných profesionálov priestor na prezentáciu svojich zručností už po druhý raz dostanú aj mladí budúci kuchári a čašníci.
II. ročník odbornej juniorskej súťaže METRO Kuchársky päťboj preverí okrem individuálnych zručností budúcich šéfkuchárov aj šikovnosť piatich zapojených kolektívov. Tímy odborných škôl z Nitry, Holíča, Trenčína, Zvolena a Liptovského Mikuláša sa tak počas prvých troch dní festivalu popasujú s úlohou pripraviť zo zadaných surovín dvojchodové menu na tému Jedlá slovenskej kuchyne, správne ho prezentovať a podávať hosťom z radov návštevníkov.
Individuálne výkony študentov, ale aj tímovú prácu v kategóriách Top gastro tím a Top tím servisu bude hodnotiť odborná porota zložená z ostrieľaných šéfkuchárov Vojta Artza, Petra Stádnika a Martina Korbeliča, ktorí divákov v nedeľu 2. 2. 2014 potešia aj záverečnou Live kuchárskou show. Príďte sa pozrieť na túto oslavu chutí.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190 martin.jaros@metro.sk