Juniori si opäť zasúťažia v Kuchárskom päťboji

28. januára 2013

Ako by ste si poradili so súťažným čistením, šúpaním a krájaním zemiakov, póru či cibule, filetovaním čerstvého pstruha a tranžírovaním chladeného kurčaťa? V piatich disciplínach, ktoré nesmú byť cudzie žiadnemu kuchárovi, si na druhom ročníku METRO Kuchárskeho päťboja zmerajú sily najšikovnejší študenti gastronomických škôl a učilíšť. 

Pavilón D2 bratislavského výstaviska Incheba bude od 30. januára do 2. februára 2014 vďaka 21. medzinárodnému veľtrhu gastronómie Danubius Gastro opäť patriť chutiam a vôňam z celého sveta. Okrem ostrieľaných profesionálov priestor na prezentáciu svojich zručností už po druhý raz dostanú aj mladí budúci kuchári a čašníci.

II. ročník odbornej juniorskej súťaže METRO Kuchársky päťboj preverí okrem individuálnych zručností budúcich šéfkuchárov aj šikovnosť piatich zapojených kolektívov. Tímy odborných škôl z Nitry, Holíča, Trenčína, Zvolena a Liptovského Mikuláša sa tak počas prvých troch dní festivalu popasujú s úlohou pripraviť zo zadaných surovín dvojchodové menu na tému Jedlá slovenskej kuchyne, správne ho prezentovať a podávať hosťom z radov návštevníkov.

Individuálne výkony študentov, ale aj tímovú prácu v kategóriách Top gastro tím a Top tím servisu bude hodnotiť odborná porota zložená z ostrieľaných šéfkuchárov Vojta Artza, Petra Stádnika a Martina Korbeliča, ktorí divákov v nedeľu 2. 2. 2014 potešia aj záverečnou Live kuchárskou show. Príďte sa pozrieť na túto oslavu chutí.

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Staňte sa zákazníkom

Ak máte firmu alebo ste SZČO, staňte sa naším zákazníkom behom pár minút.

Zaregistrujte sa
Kde sme

nájdite svoju najbližšiu METRO predajňu.

Navštívte nás
dialogcheck
Akciová ponuka

Prehliadnite si aktuálnu ponuku.

Do ponuky