Veľkoobchod METRO oslavuje na Slovensku 18. výročie

16. novembera 2018

Veľkoobchod METRO pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne vIvanke pri Dunaji, Nitre avo Zvolene boli otvorené 16. novembra 2000. Postupne pribúdali ďalšie avsúčasnosti je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil zaujímavý program a drobnú pozornosť.

Spoločnosť METRO Cash & Carry má dlhú tradíciu, v Nemecku bola založená vroku 1964 ana Slovensko prišla až na prelome tisícročí. „Postupne sme začali zakladať obchodné tímy, ktoré vteréne pracujú priamo snašimi zákazníkmi. Rozbehli sme distribúciu tovaru, niekoľkokrát prestavali predajne, aby čo najviac vyhovovali zákazníkom. Pri prevádzkach sme vybudovali čerpacie stanice, posilnili servis. METRO prešlo za ten čas veľkými zmenami,“ hovorí Igor Losman, store manager jubilujúcej prevádzky vIvanke pri Dunaji. Tovar sa dal spočiatku kupovať len za hotovosť, až neskôr bolo možné platiť aj kartami alebo na faktúru.

Vsúčasnosti METRO ponúka vyše 33-tisíc produktov od viac ako 1000 dodávateľov. Tovar priamo dováža do takmer 2800 predajní na Slovensku. Podieľa sa na rôznych projektoch, ako napríklad Deň súkromného podnikania či HORECA dni, ktorými podporuje podnikateľov. Takisto pre nich pripravuje kurzy a školenia, aby mohli svoje podnikanie rozvíjať. „A čo nás mimoriadne teší, na Slovensku máme 66 zamestnancov amnožstvo zákazníkov, ktorí sú snami od úplného začiatku,“ dopĺňa Losman.

Už 18 rokov pracuje vspoločnosti METRO aj Vlasta Meňhartová, ktorá pôsobí ako trader špecialistka vIvanke pri Dunaji. Oceňuje najmä dobré prostredie, ktoré firma ponúka atiež to, že jej práca je všestranná. Každý deň komunikuje so zákazníkmi astará sa aj oalianciu Môj obchod, ktorá združuje maloobchodné prevádzky. „METRO sa od svojho príchodu na Slovensku výrazne zmenilo, zlepšili sme služby zákazníkom, zaviedli distribúciu tovaru, pridali výhody zlatým astrieborným zákazníkom či rozšírili tím obchodných zástupcov,“ bilancuje Meňhartová.

Vdeň výročia dostanú zákazníci astáli zamestnanci na troch oslavujúcich predajniach malý darček, pripravené budú aj ochutnávky či hudobný program. METRO sa im chce aj takto poďakovať za ich výbornú spoluprácu, pretože ako hovorí aj aktuálna kampaň veľkoobchodu, úspech zákazníkov je jej cieľom.

Spoločnosť však neplánuje poľaviť auž teraz chystá ďalšie novinky pre zákazníkov. Do konca roka prerobí prevádzku vIvanke pri Dunaji – rozšíri množstvo produktov, ktoré budú vystavené na ucelených kartónoch, pridá nový sortiment vrátane zero waste riadu, ponúkne čapovanú drogériu, ktorá prispeje kzníženiu množstva plastových obalov azjednoduší pohyb zákazníkov vpredajni. Postupne by sa tieto úpravy mali urobiť aj vďalších prevádzkach METRO. Okrem toho chce veľkoobchod ešte viac posilniť služby pre zákazníkov, aby sa čo najviac mohli sústrediť na hlavný predmet svojho podnikania.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Jana Hüttnerová
AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.huttnerova@amic.sk
Tel. č.: +421 948 213 008

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom
Registrovať sa