Veľkoobchod a kuchári podpísali memorandum o neplytvaní potravinami
13. 12. 2018
Maximálne využívanie potravín, znižovanie odpadu aešte väčšia zodpovednosť voči zákazníkom. To je obsahom memoranda, ktoré vstredu vBratislave slávnostne podpísali veľkoobchod METRO, Slovenský zväz kuchárov acukrárov (SZKC), aku ktorému sa môžu prihlásiť ďalší podporovatelia rešpektujúci filozofiu zero waste. Odborným garantom memoranda je Inštitút cirkulárnej ekonomiky (INCIEN).
Veľkoobchod METRO oslavuje na Slovensku 18. výročie
16. 11. 2018
Veľkoobchod METRO pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne v Ivanke pri Dunaji, Nitre a vo Zvolene boli otvorené 16. novembra 2000. Postupnepribúdali ďalšie a v súčasnosti je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil zaujímavý program a drobnú pozornosť.
Do Dňa súkromného podnikania sa zapojilo o tisíc podnikateľov viac ako vlani
12. 10. 2018
Takmer 2400 podnikateľov z celého Slovenska sa 9. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Je to suverénne najviac zo všetkých troch ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu zastrešil veľkoobchod METRO.
Firmy hľadajú ľudí cez vlastných zamestnancov, je to jede z najefektívnejších spôsobov
8. 10. 2018
Na podujatí Podnikateľská fiesta sa hovorilo o výzvach pri zamestnávaní aj výhodách zero waste v biznise.Pri hľadaní nových ľudí sa firmám vypláca, ak oslovia svojich zamestnancov a dajú na ich odporučenie. Zamestnanci totiž pociťujú voči spoločnosti zodpovednosť a odporúčajú iba ľudí, za ktorých sa neskôr nemusia hanbiť.
Príďte diskutovať so Sajfom a ďalšími, ako uspieť v biznise
3. 10. 2018
Podnikateľov čaká nálož informácií o tom, ako nájsť zamestnancov, prečo sa zero waste oplatí a čo je nové v online biznise.
Najprv moderoval v rádiu, potom zahviezdil v televízii a v súčasnosti je populárnou značkou na sociálnych sieťach. Matej „Sajfa“ Cifra pravidelne točí videá, ktoré odoberá takmer 160-tisíc ľudí.
Oslavu podnikania budú sprevádzať aj diskusie o nábore zamestnancov a zero waste
1. 10. 2018
Súčasťou tohtoročných osláv podnikania nebudú iba špeciálne akcie, ktoré si pripravia stovky podnikateľov na celom Slovensku. Sprevádzať ich budú aj vzdelávacie podujatia, na ktorých budú odborníci diskutovať o výzvach pri prijímaní zamestnancov, čoraz atraktívnejšej zero waste filozofii či o online marketingu.
Deň súkromného podnikania sa blíži, pridajte sa ku stovkám podnikateľov a prihláste sa aj vy
20. 9. 2018
Vyše 500 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční o necelý mesiac, 9. októbra 2018, na celom Slovensku. Podnikatelia môžu vďaka nemu osloviť nových zákazníkov, prilákať ich do svojej prevádzky a urobiť si dobrú reklamu. Celú akciu zastrešuje veľkoobchod METRO.
Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok, zaregistrujte sa a získajte nových zákazníkov
25. 7. 2018
Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Druhý októbrový utorok, čo pripadá na 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Podnikatelia sa už teraz môžu hlásiť a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk. Tradíciu osláv zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý chce aj takto vzdať hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu veľkou mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia. Okrem toho, 80 z nich môže pre svoje ponuky získať reklamu navyše.
Veľkoobchod METRO štartuje novú brandovú kampaň. Tvárami sú skutoční podnikatelia
17. 7. 2018
Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.
Slovenské METRO povedie nová generálna riaditeľka Yuliya Pylypenko
10. 7. 2018
Generálnou riaditeľkou spoločnosti METRO Cash & Carry SR sa stala Yuliya Pylypenko. Vymenovaná bola 6. júla 2018 a odvčera oficiálne začala vo svojej funkcii.
Medzinárodný deň borovičky oslávili tisícky Slovákov a zapojili sa aj mnohé bary
27. 6. 2018
Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorý sa už tretíkrát oslavoval 24.júna na Jána, zaznamenal medzi Slovákmi opäť úspech. Neváhali prísť na ochutnávky a vyskúšať borovičku od viacerých slovenských výrobcov. Zapájali sa do súťaží, miešali doma koktejly z borovičky alebo si urobili vlastné oslavy nášho tradičného nápoja. Partnermi MĎB boli spoločnosti FRUCONA TRADE KOŠICE, GURLEX, PRELIKA Prešov a ST. NICOLAUS pod zastrešením veľkoobchodu METRO.
Slováci považujú borovičku za svoj národný nápoj, pijú ju však málo
18. 6. 2018
Keď sa chcú Slováci pochváliť svojim najtradičnejším alkoholom, suverénne vytiahnu borovičku. Považujú ju za svoj národný nápoj a najradšej si ju vychutnávajú čistú. Napriek tomu, že na ňu nedajú dopustiť, však dávajú prednosť iným alkoholickým nápojom. Ukázal to exkluzívny prieskum* pre Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého už tretí ročník sa oslavuje 24. júna na Jána. Partnermi MĎB sú FRUCONA TRADE KOŠICE, GURLEX, PRELIKA Prešov a ST. NICOLAUS v spolupráci s veľkoobchodom METRO.
Kľúčovými témami HORECA dní boli čerstvosť na tanieri a zero waste
7. 6. 2018
Čo hýbe slovenskou a svetovou gastronómiou? Prečo je molekulárna kuchyňa v súčasnosti taký fenomén? A mali by sa novým nariadením o ochrane osobných údajov (GDPR) zaoberať aj hotely a reštaurácie? Aj o týchto témach sa hovorilo v piatich predajniach METRO počas tohtoročných HORECA dní. Uskutočnili sa už tretíkrát počas apríla a mája, a opäť priniesli zaujímavé diskusie či množstvo ochutnávok.
Zdravo, chutne a s láskou. Foodblogerka Tinka bude variť priamo v obchodoch METRO
2. 5. 2018
Čerstvá zelenina, maslo, bylinky, citrón, štipka soli a medu. Bez týchto ingrediencií si Tinka Karmažín nevie predstaviť svoju kuchyňu. Varenie zbožňovala celý život, ale až keď spoznala svojho manžela, ktorého chcela očariť a získať, začala variť intenzívnejšie. Snažila sa klasickú kuchyňu oživiť, spraviť ju chuťovo atraktívnou a naučiť sa rodine pripravovať zdravé jedlá ako z 5* reštaurácie, ktoré by jej nezabrali veľa času a pozostávali by z dostupných surovín.
METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR
24. 4. 2018
Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich svojich prevádzkach. Zákazníkom prinesie panelové diskusie o najnovších trendoch v gastronómii, ale tiež bohatý sprievodný program.
METRO vyzbieralo takmer päť ton potravín pre ľudí v núdzi
18. 4. 2018
Potravinová zbierka, ktorú zorganizoval veľkoobchod METRO od 15. do 16. marca 2018, sa stretla s veľkým úspechom. Vo všetkých šiestich predajniach sa podarilo vyzbierať spolu až 4,65 ton potravín, ku ktorým veľkoobchod pridal ďalších 20 percent. Následne ich poslal chudobným ľuďom a takým, ktorí sa ocitli v ťažkej životnej situácii.
V rámci Svetového dňa vody, ktorý pripadá na 22. marca, iniciuje veľkoobchod METRO projekt zameraný proti plytvaniu vody. METRO spolu so siedmimi dodávateľmi upozorňuje na problematiku globálneho nedostatku vody prostredníctvom programu „Šetríme vodou“. Jeho cieľom je udržateľné zaobchádzanie s vodou a upozornenie na jej nedostatok, ktorý ohrozuje celú planétu.
Prvenstvo na Majstrovstvách SR vo filetovaní lososa obhájil Jozef Hromják
19. 3. 2018
Víťazom siedmeho ročníka Majstrovstiev SR vo filetovaní čerstvého lososa, ktoré organizuje spoločnosť METRO, sa už po druhýkrát stal Jozef Hromják. Z jedenástich súťažiacich získal najviac bodov a takmer päťkilového lososa dokázal spracovať za šesť minút a štyri sekundy.
METRO sa naladilo na chute a vône olympijskej Kórey
1. 3. 2018
Chute a vône kórejskej kuchyne doladili atmosféru v predajniach METRO po celom Slovensku. Veľkoobchod usporiadal pri príležitosti olympiády v Pchjongčchangu podujatie KOREA DAYS, ktoré trvalo od 16. do 21. februára 2018. Zákazníci METRO tak mohli ochutnať rôzne kórejské produkty a špeciality pripravené z nich.
Druhý ročník kampane METRO Varíme zdravo pre školy bol ešte úspešnejší
28. 2. 2018
2 829... Presne toľko porcií pripravil pre žiakov a študentov šéfkuchár METRO Vojto Artz a jeho tím počas tohoročného turné po školách. Cieľom veľkoobchodu METRO bolo priblížiť deťom a mládeži zdravý spôsob stravovania.
V 6 školských zariadeniach na celom Slovensku kuchári METRO akadémie pomáhali s prípravou jedál, pričom veľkoobchod dodal potrebné suroviny. Tie sa rátali aj na stovky kg rybieho mäsa, kuskusu, zemiakov, zeleniny a iných prísad podľa receptov Vojta Artza.