METRO štartuje veľkú marketingovú kampaň. Dňom súkromného podnikania podporí malých podnikateľov
30.6.2017
Spoločnosť METRO v júni spustila marketingovú kampaň v celkovej hodnote viac ako 300-tisíc eur. Prostredníctvom nej chce vyzdvihnúť tvrdú prácu malých podnikateľov a zaviesť tradíciu Dňa súkromného podnikania, ktorý tohto roku pripadne na 11. októbra. Ide o jednu z najväčších kampaní v histórii spoločnosti a zahŕňa tlačené médiá, rádiá, internet i vlastné komunikačné kanály. Po prvý raz na slovenskom trhu tiež odvysiela televízny spot.
Slovenskí vinári si zmerali svoje sily v súťaži METRO Víno roka 2017
24.5.2017
Slovenskí vinári bojovali s tým najlepším zo svojej produkcie v súťaži METRO Víno roka 2017. Celkovo 33 vinárstiev prihlásilo 218 vzoriek. Vína súťažili v štyroch rôznych kategóriách: suché a polosuché víno, polosladké a sladké, ale aj ružové či šumivé víno. Absolútny víťaz aj tento rok získava cenu Grand Prix.
Skutočne široký sortiment ázijských potravín momentálne nájdu zákazníci na pultoch predajní METRO. Keďže trend jedál s prídavkom exotiky je na Slovensku čoraz obľúbenejší, veľkoobchod sa rozhodol usporiadať Kórejské dni v METRO. Sú spojené s ochutnávkou tradičných ázijských pokrmov; návštevníkov okrem iného isto zaujme aj taká chuťovka ako kimchi. Toto kórejské národné jedlo príde pripraviť samotná autorka receptu Kim Sun-za.
Stromy namiesto letákov: Spoločnosť METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporila ďalšie štyri zelené výsadby po celom Slovensku
25.4.2017
Veľkoobchod METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporil v roku 2017 v rámci grantového programu Stromy namiesto letákov ďalšie štyri ekologické projekty v celkovej hodnote 3 300 eur. Na projekty výsadby a oživovania zelene po celom Slovensku prispel každý registrovaný zákazník METRO, ktorý uprednostnil elektronickú verziu letáku namiesto papierovej.
Slováci vzdajú hold borovičke aj tento rok. A hneď tri krát
11.4.2017
Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého vznik vlani na Jána privítalo množstvo Slovákov, má pre veľký úspech svoje pokračovanie aj tento rok. Pre milovníkov borovičky je však okrem klasickej kampane ku dňu MĎB 24. júna 2017 nachystaných množstvo aktivít už k Veľkej noci a tiež na Silvestra.
METRO získalo cenu Via Bona v kategórii Férový hráč na trhu
5.4.2017
Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu. Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.
Celkovo 2270 porcií „zdravia“ pre žiakov základných a stredných škôl sa podarilo navariť známemu šéfkuchárovi Vojtovi Artzovi počas jeho turné po školských jedálňach. Svojim kulinárskym umením spracoval a deti si tak mohli vychutnať až 280 kg sumčeka afrického, pochádzajúceho výlučne zo slovenských chovov.
Ktorému vinárstvu sa podarilo vyprodukovať to najlepšie z hľadiska čírosti, intenzity odtieňa, vône či aromatického podtónu, ale aj chuti, celkovej harmónie a zrelosti? Ktoré je to najkvalitnejšie slovenské víno pre rok 2016?
Aj školské jedálne môžu variť zdravo a zároveň lacno
7.2.2017
Obezita, ktorá nesporne znižuje kvalitu života a skracuje ho, je problémom nielen dospelých, ale, žiaľ, aj detí na Slovensku. Často krát je spôsobená konzumáciou nevhodnej stravy, a to jedál s vysokým obsahom tukov, cukrov či soli, čo má za následok nadváhu a tiež početné ochorenia.
Najlepších kuchárov a čašníkov má Hotelová akadémia zo Žiliny
1.2.2017
Na ktorej škole vyrastajú tí najšikovnejší mladí kuchári? Už po piaty krát si svoje sily mohli zmerať študenti – stredoškoláci v súťaži METRO HoReCa päťboj, ktorá sa konala v rámci výstavy potravinárstva, gastronómie a cestovného ruchu Danubius Gastro. Víťazom aktuálneho ročníka sa stala Hotelová akadémia zo Žiliny s celkovým počtom bodov 1 114. Odniesla si hodnotné vecné ceny a poukaz na nákup zariadenia vo veľkoobchodnom stredisku METRO. Na druhom mieste sa umiestnili študenti SOŠ Zvolen s počtom bodov 986 a na tretej priečke skončili žiaci z Hotelovej akadémie Prešov s počtom bodov 912.
Veľkoobchod pre podnikateľov METRO sa pripojil k Aliancii pre mladých
Aliancia pre mladých už tretí rok podporuje zamestnávanie a zamestnateľnosť mladých ľudí. Medzi jej záväzky patrí podpora získavania pracovných skúseností či bezplatný kariérový workshop pre mladých do 30 rokov. Na Slovensku má teraz aliancia 22 členov, jej zakladajúcim partnerom je spoločnosť Nestlé.