Tlačové správy 2017

METRO štartuje veľkú marketingovú kampaň. Dňom súkromného podnikania podporí malých podnikateľov

30.6.2017

Spoločnosť METRO v júni spustila marketingovú kampaň v celkovej hodnote viac ako 300-tisíc eur. Prostredníctvom nej chce vyzdvihnúť tvrdú prácu malých podnikateľov a zaviesť tradíciu Dňa súkromného podnikania, ktorý tohto roku pripadne na 11. októbra. Ide o jednu z najväčších kampaní v histórii spoločnosti a zahŕňa tlačené médiá, rádiá, internet i vlastné komunikačné kanály. Po prvý raz na slovenskom trhu tiež odvysiela televízny spot.

Viac

Slovenskí vinári si zmerali svoje sily v súťaži METRO Víno roka 2017

24.5.2017

Slovenskí vinári bojovali s tým najlepším zo svojej produkcie v súťaži METRO Víno roka 2017. Celkovo 33 vinárstiev prihlásilo 218 vzoriek. Vína súťažili v štyroch rôznych kategóriách: suché a polosuché víno, polosladké a sladké, ale aj ružové či šumivé víno. Absolútny víťaz aj tento rok získava cenu Grand Prix.

Viac

METRO prináša Slovákom kus Ázie

18.5.2017

Skutočne široký sortiment ázijských potravín momentálne nájdu zákazníci na pultoch predajní METRO. Keďže trend jedál s prídavkom exotiky je na Slovensku čoraz obľúbenejší, veľkoobchod sa rozhodol usporiadať Kórejské dni v METRO. Sú spojené s ochutnávkou tradičných ázijských pokrmov; návštevníkov okrem iného isto zaujme aj taká chuťovka ako kimchi. Toto kórejské národné jedlo príde pripraviť samotná autorka receptu Kim Sun-za.

Viac

Stromy namiesto letákov: Spoločnosť METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporila ďalšie štyri zelené výsadby po celom Slovensku

25.4.2017

Veľkoobchod METRO v spolupráci s Nadáciou Ekopolis podporil v roku 2017 v rámci grantového programu Stromy namiesto letákov ďalšie štyri ekologické projekty v celkovej hodnote 3 300 eur. Na projekty výsadby a oživovania zelene po celom Slovensku prispel každý registrovaný zákazník METRO, ktorý uprednostnil elektronickú verziu letáku namiesto papierovej.

Viac

Slováci vzdajú hold borovičke aj tento rok. A hneď tri krát

11.4.2017

Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého vznik vlani na Jána privítalo množstvo Slovákov, má pre veľký úspech svoje pokračovanie aj tento rok. Pre milovníkov borovičky je však okrem klasickej kampane ku dňu MĎB 24. júna 2017 nachystaných množstvo aktivít už k Veľkej noci a tiež na Silvestra.

Viac

METRO získalo cenu Via Bona v kategórii Férový hráč na trhu

5.4.2017

Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu. Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.

Viac

Päť škôl, 2270 porcií „zdravia“ a jeden šéfkuchár

22.3.2017

Celkovo 2270 porcií „zdravia“ pre žiakov základných a stredných škôl sa podarilo navariť známemu šéfkuchárovi Vojtovi Artzovi počas jeho turné po školských jedálňach. Svojim kulinárskym umením spracoval a deti si tak mohli vychutnať až 280 kg sumčeka afrického, pochádzajúceho výlučne zo slovenských chovov.

Viac

Hľadá sa najlepšie víno pre rok 2016

21.3.2017

Ktorému vinárstvu sa podarilo vyprodukovať to najlepšie z hľadiska čírosti, intenzity odtieňa, vône či aromatického podtónu, ale aj chuti, celkovej harmónie a zrelosti? Ktoré je to najkvalitnejšie slovenské víno pre rok 2016?

Viac

Aj školské jedálne môžu variť zdravo a zároveň lacno

7.2.2017

Obezita, ktorá nesporne znižuje kvalitu života a skracuje ho, je problémom nielen dospelých, ale, žiaľ, aj detí na Slovensku. Často krát je spôsobená konzumáciou nevhodnej stravy, a to jedál s vysokým obsahom tukov, cukrov či soli, čo má za následok nadváhu a tiež početné ochorenia.

Viac

Najlepších kuchárov a čašníkov má Hotelová akadémia zo Žiliny

1.2.2017

Na ktorej škole vyrastajú tí najšikovnejší mladí kuchári? Už po piaty krát si svoje sily mohli zmerať študenti – stredoškoláci v súťaži  METRO HoReCa päťboj, ktorá sa konala v rámci výstavy potravinárstva, gastronómie a cestovného ruchu Danubius Gastro. Víťazom aktuálneho ročníka sa stala Hotelová akadémia zo Žiliny s celkovým počtom bodov 1 114. Odniesla si hodnotné vecné ceny a poukaz na nákup zariadenia vo veľkoobchodnom stredisku METRO. Na druhom mieste sa umiestnili študenti SOŠ Zvolen s počtom bodov 986 a na tretej priečke skončili žiaci z Hotelovej akadémie Prešov s počtom bodov 912.

Viac

Veľkoobchod pre podnikateľov METRO sa pripojil k Aliancii pre mladých

Aliancia pre mladých už tretí rok podporuje zamestnávanie a zamestnateľnosť mladých ľudí. Medzi jej záväzky patrí podpora získavania pracovných skúseností či bezplatný kariérový workshop pre mladých do 30 rokov. Na Slovensku má teraz aliancia 22 členov, jej zakladajúcim partnerom je spoločnosť Nestlé. 
Viac
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa