Záleží nám na dodržiavaní ľudských práv v dodávateľskom reťazci, na dodávateľov kladieme vysoké požiadavky.
Záleží nám na transparentnosti a dohľadateľnosti pôvodu produktov.
V obchodnom kontakte so svojimi dodávateľmi preferujeme využívanie moderných technológií, ktoré uľahčujú vzájomnú spoluprácu a výrazne urýchľujú tok tovaru. Využívame elektronickú výmenu dát (EDI). Hlavným cieľom EDI je postupná náhrada papierových dokumentov elektronickými.
Zákazníci
Každý náš zákazník má svojho obchodného poradcu, ktorý mu je k dispozícii 5 dní v týždni a poskytne mu komplexný balík služieb potrebných pre podnikanie.
Na každom veľkoobchodnom stredisku METRO je pre držiteľov zlatých a strieborných kariet k dispozícii Pult služieb partnerom. Naši pracovníci tu pomáhajú vyriešiť rôzne otázky a pripomienky, ponúknu dobrú kávu a predstavia aktuálnu ponuku tovaru a služieb.
Už niekoľko rokov organizujeme METRO Akadémiu, v rámci ktorej organizujeme kulinárske kurzy pre našich zákazníkov zo segmentu HoReCa
Pre našich zákazníkov sme rozbehli projekt Udržateľná reštaurácia, v ktorom im pomáhame s prechodom na udržateľnú prevádzku
METRO distribúcia - chceme pomôcť našim partnerom ušetriť čas a starosti spojené so zásobovaním ich prevádzok a obchodov
V rámci našich služieb ponúkame podporu zákazníkom pri prechode na digitálne riešenia. Vyvinuli sme vlastnú online platformu DISH (obsahuje vytvorenie webu pre gastronómiu, prepojenie s Google Moja Firma alebo efektívny online rezervačný a objednávkový systém).
Ponúkame aj mobilnú aplikáciu „Moje METRO“, kde zákazníci získajú jednoduchý prístup k sortimentu, akciovým ponukám, zľavovým kupónom a mnohým ďalším výhodám.
Snažíme sa podporovať aj medzinárodné projekty ako Bocuse d’Or, kde sme generálnym partnerom tejto najprestížnejšej svetovej súťaže.