Anežka, Product Manager
Ako si v METRO začínala a ako si sa dostala do súčasnej pozície?
V METRO som začínala na pozícii own brand manager. Neskôr sa mi podarilo byť súčasťou dvojročného medzinárodného trainee programu METRO POTENTIALS – READY TO LEAD, ktorý mi otvoril dvere v mnohých smeroch. Po programe som rok a pol pracovala v MAKRO Praha na pozícii project/change managera a pomáhala s nasadzovaním nášho IT harmonizovaného riešenia. Z pohľadu obchodu ma však najviac lákalo nákupné a operačné oddelenie, ktoré považujem za 2 základné piliere s najväčšou komplexnosťou. Preto som rada, že som po návrate na Slovensko v decembri 2017 mohla nastúpiť práve na oddelenie nákupu, kde som doteraz.
Prečo si chcela ísť pracovať do METRO?
METRO ako spoločnosť mi bola sympatická svojím medzinárodným charakterom. V rámci firmy je možnosť pracovať na mnohých medzinárodných projektoch a zúčastňovať sa aj na rôznych medzinárodných programoch, ktoré človeka posúvajú po pracovnej aj osobnostnej stránke. Okrem toho je METRO špecifické tým, že je považované za lídra vo svete gastronómie, a má tak na trhu špecifické postavenie.
Čo ti práca v METRO na Kampuse prináša?
Pri práci na kampuse prichádzam do kontaktu v podstate s takmer všetkými oddeleniami, čím sa zvyšuje komplexnosť, ale aj zaujímavosť práce. Zároveň vzhľadom na dynamiku práce zatiaľ nemám možnosť pociťovať stereotyp a stále sa niečo nové učím, vďaka čomu ma práca stále baví a napĺňa.