Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Kľúčovými témami HORECA dní boli čerstvosť na tanieri a zero waste

Bratislava (7. 6. 2018)Čo hýbe slovenskou a svetovou gastronómiou? Prečo je molekulárna kuchyňa v súčasnosti taký fenomén? A mali by sa novým nariadením o ochrane osobných údajov (GDPR) zaoberať aj hotely a reštaurácie? Aj o týchto témach sa hovorilo v piatich predajniach METRO počas tohtoročných HORECA dní. Uskutočnili sa už tretíkrát počas apríla a mája, a opäť priniesli zaujímavé diskusie či množstvo ochutnávok.

Tisícky návštevníkov si popri nákupe mohli vypočuť, prečo je dôležité neplytvať potravinami a prečo znižovať množstvo odpadu. METRO im predstavilo svoje najnovšie produkty – otrubový riad, ktorý sa dá skompostovať alebo dokonca aj zjesť a je výbornou alternatívou k jednorazovým plastovým riadom.

„O zero waste chceme nielen hovoriť, ale podľa tejto filozofie aj sami konať. Zároveň chceme prezentovať našim partnerom, ako aj ich prevádzky nastaviť na čo najnižší odpad, aby boli ekologickí, ale aby to pre nich naďalej bolo ekonomické,“ vysvetlil zaradenie tejto témy hovorca METRO Martin Krajčovič.

Na pódiu sa však hovorilo aj o ďalších atraktívnych témach – napríklad, ako byť dobrým hotelierom a ako akceptovať aj tie najnáročnejšie požiadavky. Alebo, ako chrániť osobné údaje svojich zákazníkov a nedostať sa do sporu s GDPR, ktoré začalo platiť len pred niekoľkými dňami, 25. mája.

Návštevníkov čakalo aj množstvo ochutnávok. Vyskúšať mohli napríklad desiatky druhov exotického ovocia, veľký záujem bol napríklad o jackfruit. „METRO ponúka na dennej báze zhruba 40 základných typov exotického ovocia a zeleniny, na HORECA dňoch ich však máme omnoho viac. Naše zdroje siahajú prakticky na všetky kontinenty,“ prihováral sa návštevníkom Peter Müller, ktorý je vo veľkoobchode zodpovedný za ovocie a zeleninu.

Atrakciou bol aj obrovský tuniak a chobotnica, špeciálne odlovené na túto príležitosť. Návštevníci mohli zároveň ochutnať produkty vystavovateľov, napríklad grilovaný oštiepok, sumčeka s kuskusom či čerstvé pečivo. Vo všetkých predajniach sa konala aj barmanská šou a šéfkuchár METRO Vojto Artz prezentoval molekulárnu kuchyňu. Počas celých HORECA dní zjedli zákazníci v rámci ochutnávok spolu 36 kíl halušiek, 38 kíl kreviet či napríklad 1920 kusov tortíl.

 „Veľký záujem ľudí nás presvedčil o tom, že akcie ako HORECA dni majú na Slovensku zmysel. METRO je druhá najväčšia veľkoobchodná spoločnosť na svete, preto vieme poskytnúť know how slovenským podnikateľom a pomáhať im cez nové trendy rásť,“ uzavrel Krajčovič.

 

Video z HORECA dní 2018:

https://youtu.be/sBOEdv5-G_o

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

  • Jana Trebulová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.trebulova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 213 008

 

 

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva  viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami a iniciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

 

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie