Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Slováci vzdajú hold borovičke aj tento rok. A hneď tri krát

Bratislava, 11. 4. 2017

Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého vznik vlani na Jána privítalo množstvo Slovákov, má pre veľký úspech svoje pokračovanie aj tento rok. Pre milovníkov borovičky je však okrem klasickej kampane ku dňu MĎB 24. júna 2017 nachystaných množstvo aktivít už k Veľkej noci a tiež na Silvestra. 

Ako vlani tak aj tento rok bude kampaň komunikovať hlavné aktivity s verejnosťou prostredníctvom fan page Medzinárodný deň borovičky na sociálnej sieti Facebook. Už počas veľkonočnej edície sa môžu fanúšikovia tešiť na legendu o nešikovnom Jankovi a borovičkovníku, fľaškový tanec folklórneho súboru Devín pod skutočným borovičkovníkom či špeciálnu sexi veľkonočnú donášku borovičky a veľa súťaží.

Júnové vydanie a oslava MĎB 24. júna bude veľkým prekvapením pre priaznivcov slovenského stand-up comedy a prinesie zintenzívnenie našich snáh o zaregistrovanie MĎB ako oficiálneho sviatku podľa pravidiel Organizácie Spojených Národov.

Na Silvestra budeme spolu s profesionálnym barmanom hľadať ten pravý silvestrovský borovičkový drink a opäť nezabudneme na slovenské bary a puby, kde to bude žiť naplno aj vďaka zimnej edícii MĎB.

Opäť sa podarilo spojiť päť veľkých výrobcov borovičky: FRUCONA TRADE KOŠICE, s.r.o., GAS Familia, s.r.o., Stará Ľubovňa, trenčiansky OLD HEROLD, s.r.o., PRELIKA, a.s. z Prešova a ST. NICOLAUS, a.s., Liptovský Mikuláš., ktoré stoja za iniciatívou vzniku Medzinárodného dňa borovičky. Ich cieľom je pozdvihnúť tento unikátny a jedinečný nápoj typický pre Slovensko. Akciu tiež podporuje veľkoobchod METRO.

Výroba borovičky má v našej krajine dlhoročnú tradíciu. Také množstvo borievok, koľko sa za posledných 100 rokov podarilo spracovať u nás, nedokáže žiadna iná krajina. „Je to naše rodinné striebro, a preto s veľkou radosťou opäť stojíme pri tradičných slovenských výrobcoch borovičky a podporujeme ich,“ uviedol Jozef Greňo, riaditeľ nákupu spoločnosti METRO. 

Množstvo milovníkov borovičky sa zaktivovalo, aby oslávili MĎB 24. júna 2016. Vlaňajšok sa niesol v znamení hromadného prípitku na jednom z najobľúbenejších festivalov elektronickej hudby, ale aj on-line prípitku, ktoré overoval zástupca Slovenských rekordov. Svojou čiastkou prispelo viac ako 200 barov, reštaurácií či rôznych pohostinstiev, no aj fyzických osôb, vzdávajúcich na MĎB hold borovičke. Prostredníctvom sociálnych sietí sa dosiahlo 2 milióny zobrazení, desaťtisíce ľudí sa do komunikácie aktívne zapájali formou komentárov, lajkov či zdieľania. Počas kampane znel aj originálny borovičkový song: Cítim vôňu lesa od Emily & Justice. 


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová – AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk, Tel.č.: ++421 917 606 532



METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými prevádzkami. Zamestnáva  takmer 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2014/2015 dosiahlo tržby vo výške približne 30 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2014/2015 dosiahla skupina tržby vo výške približne 59 miliárd eur. Celkovo má približne 230-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 000 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou a hypermarkety Real. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája viac ako 360 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie