Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Oslavu podnikania budú sprevádzať aj diskusie o nábore zamestnancov a zero waste

Bratislava (1. 10. 2018) - Súčasťou tohtoročných osláv podnikania nebudú iba špeciálne akcie, ktoré si pripravia stovky podnikateľov na celom Slovensku. Sprevádzať ich budú aj vzdelávacie podujatia, na ktorých budú odborníci diskutovať o výzvach pri prijímaní zamestnancov, čoraz atraktívnejšej zero waste filozofii či o online marketingu.

Už čoskoro – 9. októbra – sa bude konať Deň súkromného podnikania, ktorého cieľom je oceniť a podporiť prácu všetkých podnikateľov. V tento deň si stovky podnikateľov pripravia zľavy či služby navyše, ktorými potešia svojich zákazníkov a zároveň sa zviditeľnia. Všetky sú zosumarizované na prehľadnej mape na webe denpodnikania.sk, vďaka čomu ich ľudia ľahko nájdu. Špeciálne ponuky sa ešte stále dajú prihlásiť.

Súčasťou osláv bude tento rok aj vzdelávacie podujatie s názvom Podnikateľská fiesta, na ktorom môžu podnikatelia získať cenné informácie pre svoj biznis. Uskutoční sa 3. októbra od 13:00 hodiny v priestoroch Slovak Business Agency (SBA) na Karadžičovej ulici v Bratislave. V rámci niekoľkých panelov budú návštevníkom radiť a diskutovať s nimi odborníci a skúsení podnikatelia.

Prvý panel bude zameraný na oblasť náboru zamestnancov a ich udržanie. O praktické skúsenosti s hľadaním zamestnancov, keď ich je na trhu nedostatok, sa podelia marketingový manažér Profesia.sk Martin Menšík, konzultantka Vladimíra Neuschlová, či podnikatelia, ktorí tieto výzvy denno-denne riešia. Druhý panel ukáže, ako sa dá filozofia zero waste pretaviť do podnikateľskej praxe, prilákať zákazníkov a zároveň byť udržateľná aj pre firmu.

Súčasťou Podnikateľskej fiesty bude aj kulinárska Cooking Show šéfkuchára METRO  a prezidenta Zväzu kuchárov a cukrárov Slovenska Vojta Artza, ktorý za pomoci Lucie Grigovej z blogu Do poslednej omrvinky navarí pre hostí v súlade s princípmi zero waste. Podujatie bude moderovať Matej „Sajfa“ Cifra, ktorý bude mať zároveň otváraciu prednášku. Publiku porozpráva o svojom prerode z moderátora rádia na populárnu značku na sociálnych sieťach, bez ktorých si podnikanie mnohí nevedia predstaviť. Celý program akcie je dostupný tu.

Podnikateľskú fiestu organizuje Slovak Business Agency spolu s AMI Communications Slovakia, a v spolupráci so Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a spoločnosťou METRO.

„Je skvelé, že popri kampani Deň súkromného podnikania vznikajú aj eventy, ktoré podporujú podnikateľov. U nás v METRO sa veľmi intenzívne venujeme téme zero waste, a preto sme radi, že môžeme zdieľať naše skúsenosti a inšpirovať ľudí. Pre viacerých podnikateľov nielen v gastro biznise môže totiž zero waste predstavovať zaujímavú biznis príležitosť,“ vraví hovorca METRO Martin Krajčovič, ktorý bude jedným zo spíkrov podujatia.

Okrem Podnikateľskej fiesty v Bratislave môžu záujemcovia navštíviť aj vzdelávacie podujatia vo Zvolene, Žiline a Košiciach. „Prípravou týchto aktivít sme chceli myšlienku oslavy súkromného podnikania preniesť aj do ostatných regiónov Slovenska a zároveň podporiť podnikateľov v ich náročnej práci. Podujatia predstavujú pre podnikateľov príležitosť, kde môžu získať praktické know-how a budúce kontakty pre svoju podnikateľskú kariéru,“ dodáva Marián Letovanec, riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.huttnerova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 213 008

 

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie