Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO prijíma opatrenia na ochranu zamestnancov a zákazníkov pred COVID-19

 

Bratislava (25.03. 2020) – METRO vo svojich 6-tich predajniach na Slovensku prijalo viacero opatrení s cieľom zabezpečiť maximálnu možnú ochranu zákazníkov a zamestnancov pred rizikom šírenia ochorenia COVID-19. Spoločnosť vývoj situácie neustále monitoruje, a ihneď aplikuje všetky nariadenia Úradu verejného zdravotníctva či Štátnej veterinárnej a potravinovej správy. METRO je v prípade potreby pripravené okamžite prijať akékoľvek nové opatrenia. Vrátane nedeľného uzavretia predajní, počnúc už týmto víkendom, s cieľom dezinfikovať všetky objekty a dať zamestnancom možnosť na oddych.

Prístup k potravinám je dnes strategický pre celú našu spoločnosť, vrátane našich klientov z rôznych segmentov. Z toho dôvodu robíme v METRO všetko nevyhnutné preto, aby sme chránili zdravie našich zamestnancov, zákazníkov i dodávateľov, a popritom zabezpečili plynulý chod našich prevádzok,“ hovorí Karoly Szalai, CEO METRO.

V METRO boli už na začiatku marca prijaté hygienické, dezinfekčné a iné preventívne opatrenia, ktoré sú pravidelne aktualizované. Predajne sú na označených miestach vybavené dezinfekčnými dávkovačmi a stojanmi na používanie pre zákazníkov a zamestnancov. Zamestnanci boli poučení, aby dodržiavali všetky hygienické opatrenia definované Úradom verejného zdravotníctva či Svetovou zdravotníckou organizáciou (WHO). Vo všetkých priestoroch bola zrealizovaná aj výmena filtrov vzduchotechniky a dezinfekcia klimatizácie.

 Zamestnanci METRO majú k dispozícii pri práci ochranné pomôcky ako sú rúška, rukavice a dezinfekčné prostriedky. Zároveň žiada, aby jeho zákazníci rešpektovali nosenie rúšok alebo inej alternatívy na všetkých predajných plochách a pri kontakte s pracovníkmi služby METRO Distribúcia. „Ďakujem všetkým zákazníkom, ktorí sa počas nákupov v našich predajniach, správajú zodpovedne, dodržiavajú aktuálne nariadenia vlády a tým chránia nielen seba, ale aj našich zamestnancov,“ uzatvára Miriam Čilijaková, Head of HR&Communication METRO.

 METRO tiež pozitívne vníma odporúčania o zodpovednom nakupovaní, ktoré vydala Slovenská Aliancia Moderného Obchodu (SAMO) a zákazníkov nabáda, aby sa týmito pravidlami aj naďalej riadili.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Kristína Krištúfková – AMI Communications Slovakia

E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 606 246

Sergej Danilov – AMI Communications Slovakia

E-mail: sergej.danilov@amic.sk, Tel. č.: +421 948 491 453

* * * * * *

METRO je popredná medzinárodná veľkoobchodná spoločnosť s potravinovým a nepotravinovým sortimentom, ktorá sa špecializuje na uspokojovanie potrieb hotelov, reštaurácií a stravovacích zariadení (HoReCa), ako aj nezávislých obchodníkov. Po celom svete má spoločnosť METRO približne 16 miliónov zákazníkov, ktorí si môžu vybrať, či nakupujú v jednom z veľkoformátových obchodov, objednávajú online a vyzdvihujú svoje nákupy v obchode alebo si ich nechávajú dodať. METRO okrem toho tiež podporuje konkurencieschopnosť podnikateľov a vlastných podnikov pomocou digitálnych riešení, a tým prispieva ku kultúrnej rozmanitosti v maloobchode a pohostinstve. Udržateľnosť je kľúčovým pilierom podnikania spoločnosti METRO. Spoločnosť METRO je európskym lídrom v indexe udržateľnosti Dow Jones. Spoločnosť pôsobí v 34 krajinách a zamestnáva viac ako 100 000 ľudí na celom svete. Vo finančnom roku 2018/19 dosiahla spoločnosť METRO obrat 27,1 miliárd EUR. V októbri 2019 podpísala spoločnosť METRO AG dohodu o predaji väčšinového podielu v spoločnosti METRO China. V septembri 2018 METRO začala proces odpredaja potravinového reťazca Real so svojimi 34 000 zamestnancami. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie