Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Slovenské METRO povedie nová generálna riaditeľka Yuliya Pylypenko

Generálnou riaditeľkou spoločnosti METRO Cash & Carry SR sa stala Yuliya Pylypenko. Vymenovaná bola 6. júla 2018 a odvčera oficiálne začala vo svojej funkcii.

Yuliya Pylypenko bude zodpovedať za chod predajní, vzťahy so zákazníkmi aobchodné výsledky spoločnosti na slovenskom trhu. Na pozícii nahrádza Jana Žáka, ktorý ako generálny riaditeľ veľkoobchodu pôsobil rok a pol.

Yuliya Pylypenko začínala v ukrajinskej divízii METRO Cash & Carry Ukraine, kde od augusta 2011 pôsobila ako riaditeľka pre ľudské zdroje. Vdecembri 2014 sa posunula na pozíciu operačnej  riaditeľky METRO Ukraine, kde zotrvala až do príchodu do METRO SR.

Yuliya Pylypenko získala vďaka dlhoročným skúsenostiam  na riadiacich pozíciách odbornosť, vynikajúci prehľad aznalosť vnútorných procesov, čo je pri riadení veľkoobchodu na Slovensku dôležité.  Obohatí slovenský tím METRO o skúsenosti a nový pohľad na oblasť veľkoobchodu, ktoré nadobudla na ukrajinskom trhu.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

  • Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.trebulova@amic.sk, Tel. č.: +421948213008

 

* * * * * *

 

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
po celom Slovensku. Viac na
www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk

METRO Dobrý podnikateľ
Príbeh Štefana Földesa, ktorý už vyše 23 rokov pečie poctivý chlieb a ďalšie pekárske výrobky, ktoré sú oceňované aj v zahraničí, najviac zaujal porotu súťaže METRO Dobrý podnikateľ. Pán Štefan sa snaží pomáhať všade, kde je to možné – zadarmo poskytuje chlieb ľuďom bez domova, ktorých sa snaží zároveň integrovať do bežného života, ale zapája sa aj do čistenia svojho mesta a do rôznych akcií pre deti a dôchodcov. Z ročníka 2015 si zaslúžene odniesol okrem sošky a  titulu METRO Dobrý podnikateľ aj hlavnú cenu 5.000 €, ktoré využije na rozvoj svojej charitatívnej činnosti.

„Pán Földes ukážkovým spôsobom naplnil to, čo pre nás pojem dobrý podnikateľ znamená. Je to človek, ktorý do podnikania dáva nielen čas, úsilie a kapitál, ale tiež srdce a ochotu meniť svoje okolie k lepšiemu,“ hovorí k výsledku člen poroty a manažér komunikácie METRO Martin Jaroš.

Verejnosť spomedzi desiatich finalistov v internetovom hlasovaní najviac oslovil príbeh Zdenky Švábekovej, ktorá si založila upratovací servis pre domácnosti a jeho prostredníctvom dáva prácu ženám v tiesni, bez vzdelania, aj starším vekovým kategóriám. Zamestnáva ich, no tiež im poskytuje školenia zadarmo. V súťaži získala reklamný priestor v hodnote 5.000 € od mediálneho partnera RTVS.

Príbehy všetkých finalistov a viac informácií o súťaži nájdete na http://www.dobrypodnikatel.sk.



Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Eva Šoucová – Media & Communication Consulting, spol. s r.o.
E-mail: eva.soucova@mcc.sk, Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

* * * * * *


METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva zhruba 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2013/2014 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2013/2014 dosiahla skupina tržby vo výške približne 63 miliárd eur. Celkovo má približne 250-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 200 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

 
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk





Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie