Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO prináša Slovákom kus Ázie

Ako špecialita sa podáva kórejské národné jedlo kimchi  

Bratislava, 18. 5. 2017

Skutočne široký sortiment ázijských potravín momentálne nájdu zákazníci na pultoch predajní METRO. Keďže trend jedál s prídavkom exotiky je na Slovensku čoraz obľúbenejší, veľkoobchod sa rozhodol usporiadať Kórejské dni v METRO. Sú spojené s ochutnávkou tradičných ázijských pokrmov; návštevníkov okrem iného isto zaujme aj taká chuťovka ako kimchi. Toto kórejské národné jedlo príde pripraviť samotná autorka receptu Kim Sun-za.

Zákazníci sa môžu v predajniach METRO Žilina, Zvolen, Nitra a Košice v dňoch 19. až 23. mája tešiť na prezentačné akcie spojené s ochutnávkou kórejských potravín. Veľké otvorenie tohto podujatia sa uskutoční už v piatok 19. mája v žilinskom hoteli Holiday Inn, kde svoje umenie príde ukázať tá najpovolanejšia – Kim Sun-za. Táto výnimočná kuchárka pochádzajúca z Južnej Kórey sa podpísala pod recept na kimchi: pikantný chrumkavý šalát, pripravený z nakladanej a fermentovanej (kvasenej) pekinskej kapusty a ďalších ingrediencií. Ide fakticky o kórejské národné jedlo. Kim Sun-za je prezidentka spoločnosti Han-sung, vedie tiež Medzinárodnú kimchi asociáciu (International Kimchi Association).

„Badáme trend, že ľudia na Slovensku radi ochutnávajú exotické, cudzokrajné jedlá a ázijské či konkrétne kórejské jedlá sú pre nich zaujímavou ukážkou odľahlejšieho sveta. Radi vychádzame v ústrety našim zákazníkom a pripravili sme pre nich širokú paletu ázijského sortimentu ako v predajniach METRO, tak aj na partnerskom portáli Asiamarket.sk,“ hovorí špecialista METRO na ázijský sortiment Yudong Ma.

Na pultoch veľkoobchodu METRO je teraz dostupných viac ako 80 ázijských artiklov (rezancov, omáčok, nápojov, konzerv a pod.); kórejských produktov je k dispozícii okolo 20. Online obchod Asiamarket.sk, sa spúšťa s vyše stovkou položiek a ďalšie budú pribúdať.

Okrem kimchi tak našinci môžu ochutnať aj udon, čo je zaujímavý druh rezancov, typický pre kórejskú a japonskú kuchyňu. Vyrába sa z pšeničnej múky a vody a oproti iným ázijským rezancom sú tieto v priemere silnejšie, väčšinou mávajú okolo 5 mm. Originálne ázijské pokrmy si môžu METRO zákazníci pripraviť pomocou špeciálne vyrobenej tempury - využívaná je najmä na fritovanie zeleniny, rýb, plodov mora a vytvára sviežu, ľahkú, chrumkavú kôrku. Ak je jedlo správne pripravené, vôbec nie je mastné. V ponuke je tiež originálna strúhanka, klasická sójová omáčka alebo rôzne instantné rezance.

„Ázijské potraviny sú veľmi chutné, odporúčal by som, aby ľudia vyskúšali hlavne rôzne omáčky, nápoje, ale aj už spomenuté kimchi,“ dodáva Yudong Ma, no jeho radou hlavne je, aby si záujemcovia prišli vychutnať Kórejské dni v METRO a nechali sa prekvapiť paletou chutí a vôní ázijskej kuchyne.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová – AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk, Tel.č.: ++421 917 606 532



METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými prevádzkami. Zamestnáva  takmer 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2014/2015 dosiahlo tržby vo výške približne 30 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2014/2015 dosiahla skupina tržby vo výške približne 59 miliárd eur. Celkovo má približne 230-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 000 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou a hypermarkety Real. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája viac ako 360 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie