Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

 

Viac ako 1000 prihlásených podnikateľov aďalší rýchlo pribúdajú. Taká je aktuálna bilancia registrovaných do Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019.  Spoločnosť METRO tak prostredníctvom tejto celoslovenskej iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.

 

„Deň súkromného podnikania sa koná už štvrtýkrát, jeho cieľom je osláviť podnikanie a motivovať podnikateľov do ďalšej práce. Zapojiť sa do neho môžu nielen zákazníci METRO, ale všetci podnikatelia bez ohľadu na miesto aodvetvie, vktorom podnikajú,“ vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman.

 

Stačí, ak si na 8. októbra pripravia špeciálnu ponuku pre svojich zákazníkov, napríklad zľavu, darček či službu navyše ado tohto termínu sa prihlásia na www.denpodnikania.sk. Prevádzka aj sponukou sa zobrazí na prehľadnej mape, vďaka čomu sa onej dozvedia aj zákazníci zcelého Slovenska. Okrem toho, METRO podporuje Deň súkromného podnikania aj reklamou vmédiách, či na sociálnych sieťach.

 

Medzi už uverejnenými ponukami sú rôzne zľavy – výmena oleja za zvýhodnenú cenu, zľava za zameranie kuchynskej linky či špeciálny kebab s desaťpercentnou zľavou. Ďalší obdarujú zákazníkov darčekom – kpobytu vhoteli im dajú raňajky do postele, k obedu im ponúknu osviežujúcu limonádu zdarma, alebo im vkaviarni dajú možnosť posedieť si s generálom Štefánikom. Podnikatelia sa môžu rozhodnúť sami, čo pripravia, originálnejšie nápady pritiahnu viac ľudí.

 

Do Dňa súkromného podnikania sa aj tento rok zapojí Pavol Zrak so svojim obchodom vHarmanci. „Tohtoročný Deň súkromného podnikania sme sa rozhodli našim zákazníkom spestriť na základe výšky ceny ich nákupu. Ak cena nákupu bude vyššia ako 9 eur, zákazník si bude môcť vybrať spomedzi prášku na pranie, alebo čokolády. Iné darčeky budú na výber pri nákupe nad 19 a29 eur,“ hovorí. Podobný prípad je aj Peter Terneny, majiteľ prevádzok zdravého rýchleho občerstvenia. „8. október našim zákazníkom spríjemníme dezertom Panna Cotta vhodnote jedného eura, ktorý bude zadarmo súčasťou každého obedového menu,“  uvádza.

 

Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS).

 

Všetkým záleží na tom, aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená apodporovaná. „Na podporu tohtoročného Dňa súkromného podnikania sa nám vďaka spolupráci podnikateľských združení so spoločnosťou METRO a SBA podarilo pripraviť viacero vzdelávacích podujatí po celom Slovensku, ktoré aj tento rok vyvrcholia Podnikateľskou fiestou už 26. septembra vBratislave,“ avizuje Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska. Podnikatelia tak vďaka Dňu súkromného podnikania budú mať možnosť nielen získať nových zákazníkov, ale tiež načerpať inšpiráciu a nové poznatky z oblastí inovácií v podnikaní. Hlavnými témami budú novinky, ktoré prinieslo zavedenie e-kasy v oblasti bezhotovostného platenia a s tým spojené riziká, či ako zmeniť podnikanie na viac ekologické, získať konkurenčnú výhodu a ušetriť. Podujatie bude moderovať Michael Szatmary.

 

Práve Michael Szatmary je aj súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania. Navštívil vybraných podnikateľov vich prevádzkach avyskúšal si, čo všetko prináša ich každodenná práca. Videá zachytávajúce jeho zážitky nájdete na Youtube kanáli METRO SR. METRO aj preto verí, že tohtoročný Deň súkromného podnikania zaujme čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

 

* * * * * *

 

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie