Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO Podnikanie u nás oslavuje už niekoľko tisíc podnikateľov, zapojiť sa dá aj tento rok

 

Podnikanie u nás oslavuje už niekoľko tisíc podnikateľov, zapojiť sa dá aj tento rok

 

Bratislava (xx. x. 2019)Už po štvrtýkrát môžu podnikatelia spolu so zákazníkmi osláviť Deň súkromného podnikania. Iniciatíva, ktorá prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov, sa koná vždy druhý utorok v mesiaci, tentokrát 8. októbra. Mottom aktuálneho ročníka v krajinách, kde METRO pôsobí  je “Bez vás to jednoducho nejde ”. Podnikatelia sa môžu do akcie prihlasovať už teraz a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk.

 

Oslavu podnikania zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý si chce aj takto pripomenúť a podporiť tvrdú a poctivú prácu všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia.

 

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na webovej stránke www.denpodnikania.sk vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať ku káve dezert zadarmo, usporiadať ochutnávku, poskytnúť malú zľavu alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi. Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 8. októbra.

 

Všetky tieto ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci presne vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Podnikatelia si tak vďaka vlastným kanálom, kde môžu ponuky zdieľať a reklamnej podpore od METRO môžu byť istí, že si ich ľudia nájdu a okrem stálych zákazníkov môžu pritiahnuť aj nových. Primárne komunikačné formáty sú online, OOH (reklama „mimo domu“), sociálne siete a PR v celoslovenských i regionálnych médiách.

 

Okrem toho, 80 z tých, ktorí sa zaregistrujú do konca augusta môžu pre svoje ponuky získať reklamnú podporu formou kampane na sociálnych sieťach. Stačí ak sa zaregistrujú v danom termíne. METRO potom vyberie v každom z 8 krajov 10-tich zástupcov a spropaguje ich ponuky.

 

„Či je to rokmi budovaná rodinná pekáreň alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Prácu si často nosia aj domov, nepoznajú oddych, a niekedy na konci mesiaca končia aj v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“  vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

 

Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Ide o organizácie, ktorým záleží na tom, aby sa poctivému podnikaniu na Slovensku darilo a aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená.

 

„Sme radi, že podporou podujatia Podnikateľská fiesta sa SBA už tretí rok zapája do Dňa súkromného podnikania. Verím, že aj tento rok fiesta, ktorá sa koná už 26. septembra, zaujme návštevníkov nielen programom, ale aj sprievodnými aktivitami a prídu ešte v hojnejšom počte ako minulý rok,“ uvádza riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA Marián Letovanec.

 

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že existuje neoficiálny sviatok podnikateľov, ktorý okrem motivácie do ďalšej práce, môže pomôcť ich biznisu rásť. „Zaujímavými ponukami môžu podnikatelia osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú aj malé firmy príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služby a to aj  u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík. „Význam podpory v oblasti marketingu potvrdzuje aj náš najnovší prieskum. Ide o oblasť, v ktorej sa mladí podnikatelia potrebujú najviac rozvíjať a zároveň viac ako polovica z nich investuje ročne do marketingu menej ako 500 €“,  dodáva.

 

Vlaňajší ročník, ktorý pripadol na 9. októbra, bol zatiaľ najúspešnejší z pohľadu zapojených účastníkov. Špeciálne ponuky pripravilo takmer 2 400 prevádzok a obchodov. METRO spolu s partnermi verí, že sa toto číslo podarí prekonať, a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.

 

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

·         Kristína Krištúfková – AMI Communications Slovakia

E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 606 246

 

* * * * * *

 

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva  viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami a iniciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

 


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
 po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tlačová správa na stiahnutie