Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO partnerom udržateľných riešení na festivale Pohoda

METRO partnerom udržateľných riešení na festivale Pohoda

Bratislava (11. 7. 2019) – METRO bude aktívnou súčasťou ekologických riešení na 23. ročníku festivalu Pohoda. Patrí k nim napríklad znižovanie emisií organizovaným zásobovaním areálu potravinami, či používanie jednorazového kompostovateľného eko riadu zo sortimentu METRO v gastro zóne festivalu. Veľkoobchod tiež na najväčšom hudobnom podujatí na Slovensku otvorí aj stan METRO Udržateľnosť. Návštevníci sa v ňom môžu tešiť na viaceré vzdelávacie a osvetové aktivity vrátane diskusií, kvízov a súťaží s cieľom poukázať na význam filozofie zero waste.

 Z partnerstva udržateľných riešení atým pádom aj zpremiérovej spolupráce sfestivalom Pohoda sa veľmi tešíme. Jej nadviazanie vnímame ako logické pokračovanie našich aktivít aprojektov sekologickým významom, ktoré vspoločnosti METRO tvoríme. Vieme, že Pohoda bola už vminulosti aj medzinárodne ocenená za svoj ekologický prístup, apreto sme radi, že tento rok môžeme k tomuto obrazu praktickými krokmi prispieť aj my,“ povedala ambasádorka METRO pre udržateľnosť Anežka Kováliková.

Vstane METRO Udržateľnosť budú na témy „Triedenie ačo sním“ a „Inovátorky vneplytvaní“ diskutovať zástupcovia tretieho sektora, firiem sekologickým prístupom i  lídri pre zero waste filozofiu či upcycling zrôznych oblastí. Zábavno-súťažné kvízy scieľom inšpirovať krozumnému zaobchádzaniu spotravinami, recyklácii či kompostovaniu bude moderovať herec Michael Vrzala pod alter egom Steven „Separovač“ Segal. Vstane bude tiež možnosť zapojiť sa do instagramovej súťaže, vyskúšať si aplikáciu Waste Impact na podporu separovania či online podpísať Memorandumo neplytvaní, ktoré zo spoločnej iniciatívy vytvorili METRO, Inštitút cirkulárnej ekonomiky (INCIEN) aSlovenský zväz kuchárov acukrárov (SZKC).

Menej emisií, čerstvé potraviny

Tým, že predajcovia občerstvenia na Pohode si môžu objednať tovar priamo od METRO ato dvakrát denne, šetrí im to čas azároveň táto možnosť znamená, že festival vyprodukuje nižšiu uhlíkovú stopu. Zásobovanie sa koná primárne zMETRO predajne vŽiline: „Naši obchodní zástupcovia aktívne oslovovali predajcov občerstvenia na festivale. Môžeme potvrdiť, že najvyšší záujem ododávky počas festivalu je očerstvú zeleninu aovocie. Snažili sme sa tiež uspokojiť čo najviac záujemcov okompostovateľný riad. Veríme, že prvý ročník bude dobrou skúsenosťou pre posunutie partnerstva ešte na vyššiu úroveň v budúcnosti,“ povedala Veronika Bulinová, own brand manager vMETRO.

Pozornosť vrámci celého areálu bude venovaná separácii na zberných miestach. To, že osveta voblasti udržateľných riešení by mala byť mimoriadne dôležitou témou ukázal aj prieskum METRO na vzorke 300 zákazníkov spoločnosti zjari tohto roka. Vyhodené potraviny eviduje podľa prieskumu len vyše 40% opýtaných. Firmy, ktoré podnikajú kroky kudržateľnosti priznali tiež zvýšené nároky na financie atakmer všetky by privítali podporu vo forme osvety či konzultácií.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Kristína Krištúfková – AMI Communications Slovakia

E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk, Tel. č.: +421948606246

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

 


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tlačová správa na stiahnutie