Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Veľkoobchod METRO oslavuje na Slovensku 18. výročie

Bratislava (16. 11. 2018) Veľkoobchod METRO pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne vIvanke pri Dunaji, Nitre avo Zvolene boli otvorené 16. novembra 2000. Postupne pribúdali ďalšie avsúčasnosti je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil zaujímavý program a drobnú pozornosť.

Spoločnosť METRO Cash & Carry má dlhú tradíciu, v Nemecku bola založená vroku 1964 ana Slovensko prišla až na prelome tisícročí. „Postupne sme začali zakladať obchodné tímy, ktoré vteréne pracujú priamo snašimi zákazníkmi. Rozbehli sme distribúciu tovaru, niekoľkokrát prestavali predajne, aby čo najviac vyhovovali zákazníkom. Pri prevádzkach sme vybudovali čerpacie stanice, posilnili servis. METRO prešlo za ten čas veľkými zmenami,“ hovorí Igor Losman, store manager jubilujúcej prevádzky vIvanke pri Dunaji. Tovar sa dal spočiatku kupovať len za hotovosť, až neskôr bolo možné platiť aj kartami alebo na faktúru.

Vsúčasnosti METRO ponúka vyše 33-tisíc produktov od viac ako 1000 dodávateľov. Tovar priamo dováža do takmer 2800 predajní na Slovensku. Podieľa sa na rôznych projektoch, ako napríklad Deň súkromného podnikania či HORECA dni, ktorými podporuje podnikateľov. Takisto pre nich pripravuje kurzy a školenia, aby mohli svoje podnikanie rozvíjať. „A čo nás mimoriadne teší, na Slovensku máme 66 zamestnancov amnožstvo zákazníkov, ktorí sú snami od úplného začiatku,“ dopĺňa Losman.

Už 18 rokov pracuje vspoločnosti METRO aj Vlasta Meňhartová, ktorá pôsobí ako trader špecialistka vIvanke pri Dunaji. Oceňuje najmä dobré prostredie, ktoré firma ponúka atiež to, že jej práca je všestranná. Každý deň komunikuje so zákazníkmi astará sa aj oalianciu Môj obchod, ktorá združuje maloobchodné prevádzky. „METRO sa od svojho príchodu na Slovensku výrazne zmenilo, zlepšili sme služby zákazníkom, zaviedli distribúciu tovaru, pridali výhody zlatým astrieborným zákazníkom či rozšírili tím obchodných zástupcov,“ bilancuje Meňhartová.

Vdeň výročia dostanú zákazníci astáli zamestnanci na troch oslavujúcich predajniach malý darček, pripravené budú aj ochutnávky či hudobný program. METRO sa im chce aj takto poďakovať za ich výbornú spoluprácu, pretože ako hovorí aj aktuálna kampaň veľkoobchodu, úspech zákazníkov je jej cieľom.

Spoločnosť však neplánuje poľaviť auž teraz chystá ďalšie novinky pre zákazníkov. Do konca roka prerobí prevádzku vIvanke pri Dunaji – rozšíri množstvo produktov, ktoré budú vystavené na ucelených kartónoch, pridá nový sortiment vrátane zero waste riadu, ponúkne čapovanú drogériu, ktorá prispeje kzníženiu množstva plastových obalov azjednoduší pohyb zákazníkov vpredajni. Postupne by sa tieto úpravy mali urobiť aj vďalších prevádzkach METRO. Okrem toho chce veľkoobchod ešte viac posilniť služby pre zákazníkov, aby sa čo najviac mohli sústrediť na hlavný predmet svojho podnikania.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.huttnerova@amic.sk, Tel. č.: +421948213008

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie