Bratislava (16. 11. 2018) – Veľkoobchod METRO pôsobí na
Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne vIvanke pri Dunaji, Nitre avo Zvolene boli otvorené 16.
novembra 2000. Postupne pribúdali ďalšie avsúčasnosti
je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri
tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil
zaujímavý program a drobnú pozornosť.
Spoločnosť METRO Cash & Carry
má dlhú tradíciu, v Nemecku
bola založená vroku 1964 ana Slovensko prišla až na prelome tisícročí. „Postupne sme začali zakladať obchodné tímy,
ktoré vteréne
pracujú priamo snašimi
zákazníkmi. Rozbehli sme distribúciu tovaru, niekoľkokrát prestavali predajne,
aby čo najviac vyhovovali zákazníkom. Pri prevádzkach sme vybudovali čerpacie
stanice, posilnili servis. METRO prešlo za ten čas veľkými zmenami,“ hovorí Igor Losman, store manager jubilujúcej
prevádzky vIvanke pri Dunaji.
Tovar sa dal spočiatku kupovať len za hotovosť, až neskôr bolo možné platiť aj
kartami alebo na faktúru.
Vsúčasnosti METRO ponúka vyše 33-tisíc produktov od viac
ako 1000 dodávateľov. Tovar priamo dováža do takmer 2800 predajní na Slovensku.
Podieľa sa na rôznych projektoch, ako napríklad Deň súkromného podnikania či
HORECA dni, ktorými podporuje podnikateľov. Takisto pre nich pripravuje kurzy a školenia, aby mohli svoje podnikanie rozvíjať. „A čo nás mimoriadne teší, na Slovensku máme
66 zamestnancov amnožstvo
zákazníkov, ktorí sú snami od
úplného začiatku,“ dopĺňa Losman.
Už 18 rokov pracuje vspoločnosti METRO aj Vlasta Meňhartová, ktorá pôsobí
ako trader špecialistka vIvanke pri Dunaji. Oceňuje najmä dobré prostredie, ktoré firma
ponúka atiež to, že jej práca
je všestranná. Každý deň komunikuje so zákazníkmi astará sa aj oalianciu Môj obchod, ktorá združuje maloobchodné prevádzky. „METRO sa od svojho príchodu na Slovensku
výrazne zmenilo, zlepšili sme služby zákazníkom, zaviedli distribúciu tovaru, pridali
výhody zlatým astrieborným
zákazníkom či rozšírili tím obchodných zástupcov,“ bilancuje Meňhartová.
Vdeň výročia dostanú zákazníci astáli zamestnanci na troch oslavujúcich predajniach
malý darček, pripravené budú aj ochutnávky či hudobný program. METRO sa im chce
aj takto poďakovať za ich výbornú spoluprácu, pretože ako hovorí aj aktuálna
kampaň veľkoobchodu, úspech zákazníkov je jej cieľom.
Spoločnosť však neplánuje poľaviť
auž teraz chystá ďalšie
novinky pre zákazníkov. Do konca roka prerobí prevádzku vIvanke pri Dunaji – rozšíri množstvo produktov, ktoré
budú vystavené na ucelených kartónoch, pridá nový sortiment vrátane zero waste
riadu, ponúkne čapovanú drogériu, ktorá prispeje kzníženiu množstva plastových obalov azjednoduší pohyb zákazníkov vpredajni. Postupne by sa tieto úpravy mali urobiť aj vďalších prevádzkach METRO. Okrem toho chce veľkoobchod
ešte viac posilniť služby pre zákazníkov, aby sa čo najviac mohli sústrediť na
hlavný predmet svojho podnikania.
Pre viac informácií, prosím,
kontaktujte:
Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.huttnerova@amic.sk,
Tel. č.: +421948213008
* * * * * *
METRO
Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta
a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo
tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne
riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných
potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami
METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie,
METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne
riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje
viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.
V
Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť
veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková
výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež
služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú
spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa
na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov –
na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem
širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje
alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500
lokálnych predajcov po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.