Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO nabáda: Šetrite vodou aj v roku 2018

V rámci Svetového dňa vody, ktorý pripadá na 22. marca, iniciuje veľkoobchod METRO projekt zameraný proti plytvaniu vody. METRO spolu so siedmimi dodávateľmi upozorňuje na problematiku globálneho nedostatku vody prostredníctvom programu „Šetríme vodou“. Jeho cieľom je udržateľné zaobchádzanie s vodou a upozornenie na jej nedostatok, ktorý ohrozuje celú planétu.

Skupina METRO, ktorej súčasťou je veľkoobchod METRO, má svoje pobočky v 25 krajinách sveta a časť z nich sama trpí nedostatkom vody. METRO si v roku 2018 dáva za cieľ spotrebovať o 100 miliónov litrov vody menej, než tomu bolo v roku 2017. Projektom „Šetríme vodou“ nabáda k nižšej spotrebe vody nielen svojich zamestnancov, ale tiež dodávateľov a zákazníkov. Na svojich pobočkách im poskytuje užitočné informácie a rady, akým spôsobom vodou efektívne šetriť.

„Zodpovedný prístup k prírodným zdrojom je základným kameňom toho, aby sa životné prostredie zachovalo aj pre ďalšie generácie. Šetrenie vodou berieme ako našu povinnosť,“ komentuje ekologickú situáciu Martin Krajčovič, hovorca METRO, a dodáva: „Na úrovni predajní zavádzame opatrenia, ktoré vedú k zníženiu spotreby vody a ich dodržiavanie pozorne sledujeme. So zamestnancami následne zdieľame tipy, ako úsporu vody jednoducho aplikovať doma.“

Do tohtoročného druhého ročníka projektu za udržateľnejšie zachádzanie s vodou sa zapojí aj sedem dodávateľov METRO, medzi ktorými je Coca-Cola, Italmarket Slovakia, Henkel, Mars Food, PepsiCo, Reckit a Unilever. V období od 22. marca do júla budú títo dodávatelia na všetkých šiestich predajniach METRO komunikovať vlastné projekty zamerané na prevenciu plytvania vody, ktoré sa rozhodli podporiť finančným príspevkom z predaja svojich produktov. Tieto miesta budú na predajnej ploche viditeľne označené.

Projekt „Šetríme vodou“ nie je prvý, v ktorom sa METRO snaží zviditeľniť problematiku nedostatku vody. Vlani spolu s Procter & Gamble poskytli prostredníctvom programu „P&G Čistá voda deťom“ pitnú vodu do oblastí s jej nedostatkom. Zakúpením jedného výrobku Procter & Gamble sa zabezpečil jeden deň čistej vody pre tých, ktorí ju potrebujú.

Skupina METRO sa považuje za aktívneho člena globálnej komunity. Snaží sa preto prispievať k vytváraniu pridanej hodnoty pre udržateľný rozvoj. A jedným z cieľov udržateľného rozvoja stanoveného OSN je tiež zaistiť pitnú vodu a hygienické zariadenia pre celé ľudstvo do roku 2030.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

  • Jana Trebulová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.trebulova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 213 008

 

* * * * * *

 

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva  viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami a iniciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na
www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie