Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Veľkoobchod METRO dáva šancu mladým vyrásť. Prichádza s novým ročníkom vlastného školiaceho programu

Veľkoobchod METRO dáva šancu mladým vyrásť. Prichádza s novým ročníkom vlastného školiaceho programu

 

Bratislava (3. mája 2019)Formovanie budúcnosti veľkoobchodu, zanechanie osobnej stopy, ale aj posunutie svojich zručností a schopností na vyššiu úroveň. Aj takéto možnosti ponúka školiaci program veľkoobchodu METRO pre absolventov vysokých škôl.

Program snázvom METRO Potentials je určený pre komunikatívnych mladých ľudí do 28 rokov, ktorí chcú rozvíjať svoj talent vrámci projektov s medzinárodným pôsobením. Cieľom spoločnosti METRO je efektívna príprava absolventov a mladých profesionálov na manažérsku kariéru vo veľkoobchode.

Medzinárodný manažérsky program METRO nie je novinkou – funguje od októbra 2014, no medzi vysokoškolákmi nie je veľmi rozšírený. „Čerství absolventi vysokých škôl často nevedia otomto programe ani o tom, akú širokú škálu možností realizácie vrámci METRO ponúka. Vďaka súčasnej úprave platových podmienok na 1300 očakávame, že sa záujem mladých ľudí oprogram zvýši,“  uvádza Katarína Straková, HR manažérka METRO Cash & Carry SR.

V rámci prvej vlny METRO Potentials program absolvovala aj dnešná ambasádorka udržateľnosti METRO Anežka Kováliková. „Myslím, že najsilnejšie bolo pre mňa obdobie 6 mesiacov v Indii. Prešla som si viacerými kultúrnymi šokmi, ktoré mi neskôr veľakrát pomohli. Myslím, že som sa odtiaľ vrátila ako iný človek asom za túto skúsenosť nesmierne vďačná. Program totiž účastníkov nerozvíja len profesionálne ale aj osobnostne,“  hodnotí.

Ako kľúčovú zručnosť, ktorú nadobudla počas programu, Anežka vníma práve úspešné prekonávanie prekážok. „Celý program je koncipovaný tak, že núti účastníkov neustále vystupovať zo svojej komfortnej zóny, čo je spočiatku veľmi nepríjemné, ale neuveriteľne to človeka zocelí a posunie. Okrem toho, že som sa naučila množstvo vecí spojených s obchodom ako takým, najväčší prínos vnímam vtom, že prekonávanie prekážok už neberiem ako problém, ale ako bežnú súčasť svojej práce.“

METRO Potentials môže byť dobrou voľbou aj pre mladých ľudí, ktorí ešte presne nevedia, čomu by sa chceli v profesnom živote venovať. Počas jednotlivých tréningových blokov budú mať možnosť spoznať všetky oddelenia vrámci spoločnosti METRO a po osobných skúsenostiach sa rozhodnúť, akým smerom by sa chceli uberať. „Absolventi programu si sami môžu vybrať oblasť, ktorej by sa radi venovali. Ak je to marketing, môžu sa zamerať na marketing, ak ich zaujme obchod, bude to obchod,“ dodáva Straková.

Počas dvoch rokov trvania programu vystriedajú účastníci päť rôznych tréningových blokov, ktoré trvajú tri až šesť mesiacov. Dva znich sa uskutočnia v zahraničí, jeden v sídle spoločnosti v Düsseldorfe. Podmienkou úspešnej prihlášky je preto anglický jazyk na úrovni C1. Svoj životopis môžu záujemcovia posielať do 17.mája 2019.

 

Bližšie informácie o METRO Potentials nájdete na webstránke METRO.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

  • Kristína Krištúfková – AMI Communications Slovakia

E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk, Tel. č.: +421948606246

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tlačová správa na stiahnutie