Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Hľadá sa najlepšie víno pre rok 2016

Bratislava, 21. 3. 2017

Ktorému vinárstvu sa podarilo vyprodukovať to najlepšie z hľadiska čírosti, intenzity odtieňa, vône či aromatického podtónu, ale aj chuti, celkovej harmónie a zrelosti? Ktoré je to najkvalitnejšie slovenské víno pre rok 2016?

Odpoveď prinesie už 12. ročník súťaže METRO Víno roka 2016, pričom vinárom sa práve otvorila možnosť prihlásiť svoje produkty. Súťaž je dostupná pre všetkých výrobcov vína v Slovenskej republike. Zabojovať môžu v tradičných kategóriách ako Suché a polosuché víno, Polosladké a sladké víno, ale aj Ružové či Šumivé víno.  Popri tom bude absolútnemu víťazovi s najvyšším hodnotením udelený Titul GRAND PRIX.

Hodnotiť bude porota zložená z tých najskúsenejších slovenských a českých odborníkov zo sveta vinárstva – someliéri, enológovia i vinári. Komisiu bude dopĺňať zahraničná účasť. „Ide skutočne o tých najpovolanejších profesionálov, ktorí dokážu posúdiť najvyššie nároky na kvalitu vína. Veríme, že naši vinári sa rozhodnú predstaviť a popýšiť sa tým najlepším zo svojej produkcie. Týmto ich srdečne pozývam, aby sa zapojili do 12. ročníka súťaže METRO Víno roka,“ uviedol hlavný someliér pre Slovensko Jozef Milčík. Veľkoobchod následne ponúka ocenené vína na svojich pultoch.

Možnosť podávať prihlášky trvá do 25. apríla 2016. Tento rok je súťažiacim sprístupnená registrácia on-line formou. Súťažné vzorky môžu vinári posielať do 6. mája. Degustácia poroty prebehne v termíne 17. – 18. mája v príznačnom prostredí známeho Hotela Zochova chata, nachádzajúceho sa priamo v srdci prírody v Malých Karpatoch, v Malokarpatskej vinárskej oblasti. „Sme veľmi radi, že organizátori súťaže spojili vinársku tematiku s naším hotelom. Práve on zabezpečuje symbiózu architektúry s okolím, keďže je obklopený lesmi z majestátnych bukov s čistým vzduchom, v oáze pokoja. Degustátori určite ocenia jeho prednosti,“ hovorí riaditeľka Zuzana Zadňančinová. Slávnostný gala večer, kde spoznáme názvy víťazných vín a ich výrobcov, sa uskutoční 2. júna 2016 vo Vodárenskom múzeu v Bratislave.

Súťaž víno roka patrí už tradične medzi jednu z najatraktívnejších. Vlani sa do nej zapojilo 37 vinárstiev zo Slovenska s 236 druhmi vín; rok predtým to bolo viac ako 200 vzoriek od 28 producentov. Všetky informácie o METRO Víno roka 2016 sú k dispozícii na stránke www.metrovinoroka.sk vrátane prihláškového formulára aj štatútu súťaže. Pokiaľ máte dodatočné otázky, môžete sa obrátiť na: jozef.milcik@metro.sk


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová – AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk, Tel.č.: ++421 917 606 532



METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými prevádzkami. Zamestnáva  takmer 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2014/2015 dosiahlo tržby vo výške približne 30 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2014/2015 dosiahla skupina tržby vo výške približne 59 miliárd eur. Celkovo má približne 230-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 000 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou a hypermarkety Real. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája viac ako 360 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie