Bratislava (12. 10. 2018) – Takmer 2400 podnikateľov z celého Slovenska sa 9. októbra
zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Je to suverénne najviac zo všetkých
troch ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu zastrešil veľkoobchod METRO.
Na porovnanie, vlani oslavovalo
súkromné podnikanie zhruba 1400 podnikateľov, tento rok pribudlo ďalších tisíc.
Najväčší záujem bol v Bratislavskom,
Nitrianskom kraji a ich okolí.
Narástol aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Na znak vďaky
prišli do prevádzok a využili
špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.
„Cieľom Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a motivovať ľudí do ďalšej práce.
Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí a sumárne sa do neho zapojilo takmer
400-tisíc podnikateľov na svete, najviac v Indii. Výsledky za Slovensko však v ničom nezaostávajú a prekonali
naše očakávania,“ hodnotí hovorca METRO
Martin Krajčovič.
Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa
súkromného podnikania a zverejniť
tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 9. októbra využiť. Všetky
ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, a tak mohli podniky prilákať aj nových zákazníkov.
Darček pre ľudí si pripravila aj
reštaurácia Fit Restaurant v Bratislave, ktorú riadi Peter Terneny. K obedovému menu dostali zákazníci nápoj do jedného eura
zadarmo. „Ľudia vždy ocenia, keď im dáte
niečo navyše. Je to znak toho, že si ich vážite a nie je vám jedno, či k vám chodia alebo nie. To, že
budeme mať nápoje zadarmo, sme avizovali v oficiálnej kampani a aj na našej sociálnej sieti. Ľudia, ktorí k nám prišli, o darčeku poväčšine vedeli,“ hovorí Terneny.
Deň súkromného podnikania sa aj
tento rok konal pod záštitou prezidenta SR Andreja Kisku. Partnermi akcie boli Slovak
Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu
zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie
podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde
odborníci diskutovali o aktuálnych
výzvach v podnikaní.
„Na Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace eventy,
sme mali veľmi dobrý ohlas. Podnikatelia si zaslúžia našu podporu a verím, že v budúcom roku sa zapoja ešte vo
väčšom množstve,“ dodáva Krajčovič.
Pre viac informácií, prosím,
kontaktujte:
Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.huttnerova@amic.sk,
Tel. č.: +421 948 213 008
* * * * * *
METRO
Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta
a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo
tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne
riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných
potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými
značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami
a iniciatívami
digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na
zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash
& Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom
zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.
V
Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť
veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková
výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež
služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú
spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa
na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov –
na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem
širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje
alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500
lokálnych predajcov po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.