Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Do Dňa súkromného podnikania sa zapojilo o tisíc podnikateľov viac ako vlani

Bratislava (12. 10. 2018) Takmer 2400 podnikateľov z celého Slovenska sa 9. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Je to suverénne najviac zo všetkých troch ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu zastrešil veľkoobchod METRO.

Na porovnanie, vlani oslavovalo súkromné podnikanie zhruba 1400 podnikateľov, tento rok pribudlo ďalších tisíc. Najväčší záujem bol v Bratislavskom, Nitrianskom kraji a ich okolí. Narástol aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Na znak vďaky prišli do prevádzok a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.

„Cieľom Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a motivovať ľudí do ďalšej práce. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí a sumárne sa do neho zapojilo takmer 400-tisíc podnikateľov na svete, najviac v Indii. Výsledky za Slovensko však v ničom nezaostávajú a prekonali naše očakávania,“ hodnotí hovorca METRO Martin Krajčovič.

Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa súkromného podnikania a zverejniť tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 9. októbra využiť. Všetky ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, a tak mohli podniky prilákať aj nových zákazníkov.

Darček pre ľudí si pripravila aj reštaurácia Fit Restaurant v Bratislave, ktorú riadi Peter Terneny. K obedovému menu dostali zákazníci nápoj do jedného eura zadarmo. „Ľudia vždy ocenia, keď im dáte niečo navyše. Je to znak toho, že si ich vážite a nie je vám jedno, či k vám chodia alebo nie. To, že budeme mať nápoje zadarmo, sme avizovali v oficiálnej  kampani a aj na našej sociálnej sieti. Ľudia, ktorí k nám prišli, o darčeku poväčšine vedeli,“ hovorí Terneny.

Deň súkromného podnikania sa aj tento rok konal pod záštitou prezidenta SR Andreja Kisku. Partnermi akcie boli Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde odborníci diskutovali o aktuálnych výzvach v podnikaní.

„Na Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace eventy, sme mali veľmi dobrý ohlas. Podnikatelia si zaslúžia našu podporu a verím, že v budúcom roku sa zapoja ešte vo väčšom množstve,“ dodáva Krajčovič.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.huttnerova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 213 008

 

* * * * * *

 

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva  viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami a iniciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie