Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Deň súkromného podnikania sa blíži

Vyše 500 podnikateľov sa už prihlásilo aďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční onecelý mesiac, 9. októbra 2018, na celom Slovensku. Podnikatelia môžu vďaka nemu osloviť nových zákazníkov, prilákať ich do svojej prevádzky aurobiť si dobrú reklamu. Celú akciu zastrešuje veľkoobchod METRO.

„Deň súkromného podnikania sa koná už tretíkrát, jeho cieľom je osláviť podnikanie amotivovať ľudí do ďalšej práce. Zapojiť sa do neho môžu všetci podnikatelia bez ohľadu na miesto aodvetvie, vktorom podnikajú,“ vysvetľuje hovorca METRO Martin Krajčovič.

Stačí, ak si na 9. októbra vymyslia niečo špeciálne pre svojich zákazníkov, napríklad zľavu, darček či službu navyše aponuku do tohto termínu prihlásia na www.denpodnikania.sk. Prevádzka aj sponukou sa zobrazí na prehľadnej mape, vďaka čomu sa onej dozvedia aj zákazníci zcelého Slovenska. Okrem toho, METRO podporuje Deň súkromného podnikania aj reklamou vmédiách.

Ako ukazuje aktuálna mapa, podnikatelia si pripravili rôzne zľavy - päťpercentnú zľavu na celý nákup, nápoj k jedlu zadarmo či 50-percentnú zľavu na detské odrážadlá. Ďalší obdarujú zákazníkov darčekom – kjazykovému kurzu im dajú učebnicu zadarmo, do burgra im naložia extra porciu mäsa alebo im vkaviarni prichystajú ochutnávku nápojov. Podnikatelia sa môžu rozhodnúť sami, čo pripravia, originálnejšie nápady pritiahnu viac ľudí.

Do Dňa súkromného podnikania sa zapojí aj Peter Terneny s reštauráciou Fit Restaurant vBratislave. Ako pred dvomi rokmi, aj teraz tam zákazníci získajú nápoj kobedovému menu zadarmo. Podobne Peter Polák prichystal vo svojom obchode vDolnej Krupej zaujímavú akciu, počas celého októbra výrazne zlacní šumivé víno. „Raz som ho mal vobchode za veľmi dobrú cenu aodvtedy sa naň ľudia stále pýtajú. Tak ho chcem ponúknuť znovu, nech Deň súkromného podnikania môžeme všetci spolu osláviť,“ hovorí.

Partnermi akcie sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Všetkým záleží na tom, aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená apodporovaná. Preto okrem Dňa súkromného podnikania pripravujú aj vzdelávací event Podnikateľská fiesta, ktorý sa uskutoční 3. októbra vsídle Slovak Business Agency vBratislave. Jeho súčasťou budú tri panely – onábore zamestnancov, online biznise azero waste vpodnikaní, ktorý doplní varenie šéfkuchára METRO Vojta Artza aLucie Grigovej, autorky blogu Do poslednej omrvinky. Podujatie bude moderovať Sajfa. METRO verí, že sa oboch podujatí zúčastní čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Jana Hüttnerová – AMI Communications Slovakia

E-mail: jana.huttnerova@amic.sk, Tel. č.: +421948213008

* * * * * *

METRO Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode apredaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami ainiciatívami digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash & Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.


V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500 lokálnych predajcov
po celom Slovensku. Viac na
www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie