Deň súkromného podnikania oslávilo
viac než tritisíc podnikateľov
Bratislava (9. 10. 2019) – Viac než 3 000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra
zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo
všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod
METRO.
Minulý rok sa do kampane zapojilo
takmer 2400 podnikateľov, tento rok pribudlo viac než 600. Súčasný ročník bol
výnimočný zvýšeným záujmom podnikateľov naprieč celým Slovenskom. Narástol samozrejme
aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Navštívili tak svoje
obľúbené, ale aj nové prevádzky a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia
pripravili.
„Myšlienkou Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a podporiť ľudí v ich
každodenných výzvach. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde
METRO pôsobí. Naše výsledky však v ničom nezaostávajú a opäť prekonali naše očakávania,“ hodnotí riaditeľ predajne METRO v Nitre Igor
Losman.
Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa
súkromného podnikania a zverejniť
tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 8. októbra využiť. Všetky
ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, takže podniky dostali možnosť prilákať
aj nových zákazníkov.
Darček pre ľudí si pripravil Peter
Terneny, majiteľ siete reštaurácií v Bratislave. „Tento rok sme
Deň súkromného podnikania oslávili dezertom Panna Cotta v hodnote
jedného eura, ktorý bol zadarmo súčasťou každého obedového menu. Dezert k obedovému menu dostali zákazníci na každej našej
prevádzke,“ dodáva Terneny.
Deň súkromného podnikania sa aj
tento rok konal v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združením
podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali
aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov.
Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde
odborníci diskutovali o úlohe inovácií v podnikaní.
„Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace podujatia,
mali veľmi pozitívne ohlasy. Som rád, že môžeme podnikateľov podporiť aj
takouto formou a verím, že v budúcom
roku sa budeme tešiť ešte väčšiemu počtu zapojených,“ dodáva Losman.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
·
Kristína Krištúfková –
AMI Communications Slovakia
E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk, Tel. č.: +421 948 606 246
* * * * * *
METRO
Cash & Carry je vedúcim medzinárodným špecialistom vo veľkoobchode a predaji potravín. Má zastúpenie v 35 krajinách sveta
a zamestnáva viac ako 150-tisíc ľudí. Vo finančnom roku 2015/2016 dosiahlo
tržby vo výške približne 37 miliárd eur. Spoločnosť poskytuje originálne
riešenia na uspokojene regionálnych a medzinárodných
potrieb svojich veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov. S predajnými
značkami METRO/MAKRO Cash & Carry a Real, ako aj s dodávateľskými službami
a iniciatívami
digitalizácie, METRO stanovuje štandardy pre zajtrajšok: zameranie sa na
zákazníka, digitálne riešenia a udržateľné obchodné modely. METRO/MAKRO Cash
& Carry prevádzkuje viac ako 750 veľkoobchodov v 25 krajinách s počtom
zamestnancov okolo 100 000. Viac informácií nájdete na www.metroag.de.
V
Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť
veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková
výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež
služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú
spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa
na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov –
na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem
širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje
alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája 500
lokálnych predajcov po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.