Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

Najlepší kuchári a čašníci vyrastajú na zvolenskej škole

Bratislava, 1. február 2016
Tlačová správa

Ktorá škola má tých najšikovnejších mladých kuchárov? Už po štvrtý raz si svoje sily mohli zmerať študenti – stredoškoláci v súťaži  METRO HoReCa päťboj, ktorá sa koná v rámci výstavy potravinárstva, gastronómie a cestovného ruchu  Danubius Gastro. Víťazom 4. ročníka sa stala Stredná odborná škola obchodu a hotelových služieb zo Zvolena, čím obhájila víťazstvá z predchádzajúcich dvoch ročníkov  a odniesla si  hodnotné vecné ceny a poukaz na nákup zariadenia vo veľkoobchodnom stredisku METRO.

Kuchári a čašníci súťažili v rôznych disciplínach, ktoré im v praxi nesmú byť cudzie:

  • Filetovanie pstruha
  • Tranžírovanie kurčaťa
  • Krájanie cibule
  • Krájanie zemiakov na brunoise
  • Krájanie póru na julienne
  • Príprava espressa a capuccina
  • Príprava - miešanie nealkoholického nápoja
  • Príprava reštaurácie, obsluha a servis zákazníkov

Zároveň bolo ich úlohou pripraviť, navariť dve hlavné jedlá a dezert pochádzajúci z regionálnej kuchyne.

Do finále 4. ročníka METRO HoReCa päťboja postúpili také školy ako napríklad Hotelová akadémia Prešov, Hotelová akadémia Žilina, Hotelová akadémia Holíč či SoŠ obchodu a hotelových služieb zo Zvolena či SoŠ obchodu a služieb zo Žiaru nad Hronom. Ich výkony hodnotila odborná porota pod vedením šéfkuchára spoločnosti METRO Vojta Artza. Ten odkazuje: „Mladým kuchárskym talentom srdečne gratulujeme a držíme im palce, aby sa im podarilo úspešne naštartovať svoju kariéru na poli gastronómie.“

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová – AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk, Tel.č.: ++421 917 606 532



METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými prevádzkami. Zamestnáva  takmer 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2014/2015 dosiahlo tržby vo výške približne 30 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2014/2015 dosiahla skupina tržby vo výške približne 59 miliárd eur. Celkovo má približne 230-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 000 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou a hypermarkety Real. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môj obchod, ktorá v súčasnosti spája viac ako 360 lokálnych predajcov  po celom Slovensku. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie