Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO slávi päťdesiatku, darčeky dostanú zákazníci

Bratislava 12. septembra 2014
Skupina METRO, ktorej súčasťou je aj METRO Cash & Carry SR, tento rok po celom svete oslavuje 50. výročie svojho založenia. Polstoročnicu si veľkoobchod aj na Slovensku pripomína intenzívnou komunikačnou kampaňou a pestrou ponukou atraktívnych akcií.


Oslavy okrúhlych 50 rokov partnerstva s nezávislými podnikateľmi potrvajú v METRO celý september a október. Od 12. septembra do 31. októbra prebehne napríklad narodeninová akcia pod názvom 50 dní, 50 jednodenných ponúk, v rámci ktorej si METRO do dvojtýždenných letákov číslo 20-23 pripravilo jedinečné zľavové ponuky.
 
„Za zľavy na zaujímavé produkty budú môcť zákazníci vymeniť aj body nazbierané za každý nákup v rámci jesenného Vernostného programu, ktorý potrvá od 10. septembra až do konca roka," dodáva Martin Jaroš, communications manager METRO.
 
Počas prvého mesiaca osláv METRO vo svojich veľkoobchodných prevádzkach pripravilo aj kuchárske show, v rámci ktorých skúsení šéfkuchári priamo na predajnej ploche predvedú, ako sa varí na profesionálnej úrovni. Chýbať nebudú ochutnávky netradičných špecialít ani predstavenie receptov z knihy Kulinárska inšpirácia, ktorú zostavili šéfkuchári METRO Petr Stádník a Vojto Artz.
 
Narodeninové kampane METRO odkomunikuje aj v pestrom mixe externých médií. Inzertnú podporu v najzásahovejších denníkoch, Fun rádiu a Rádiu Expres, na weboch a sociálnych sieťach doplní PR komunikácia, o ktorú sa spoločnosti dlhodobo stará agentúra Media & Communication Consulting.
 
„Oslavy vyvrcholia v dvojtýždni 22.10.-4.11. veľkou Jubilejnou hrou plnou okamžitých výhier. Za nákup nad 89€ bez DPH získa každý zákazník strieborný stierací žreb a za nákup nad 399€ bez DPH zlatý žreb, ktorý môže ukrývať aj hlavnú cenu – automobil Nissan NV200 Combi. Vyhráva však každý kupón, preto neváhajte a príďte oslavovať s nami," pozýva Martin Jaroš a na záver pripomína, že veľkoobchod pri príležitosti 50. výročia svojho partnerstva s nezávislými podnikateľmi vyhlásil aj súťaž METRO Dobrý podnikateľ 2014. V tej je na www.dobrypodnikatel.sk ešte do 30. septembra možné hlasovať za to, ktorý slovenský podnikateľ s dobrým srdcom získa Cenu verejnosti – lukratívny reklamný priestor od mediálneho partnera RTVS.


* * * * * *
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

 
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk


Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie