Staňte sa naším zákazníkom. Je to jednoduché.

Získať METRO kartu

METRO hľadá Dobrého podnikateľa

Bratislava 16. apríla 2014
Poznáte podnikateľov, ktorí majú víziu aj dobré srdce? Podnikateľov, ktorí pomáhajú ostatným? Práve im chce spoločnosť METRO podať pomocnú ruku, a zároveň ich odmeniť za úsilie, ktoré vynakladajú pre svoje okolie aj nad rámec vlastných podnikateľských zámerov. S týmto cieľom METRO vyhlasuje pilotný ročník súťaže Dobrý podnikateľ.

METRO tento rok slávi 50. výročie svojho partnerstva s nezávislými podnikateľmi – a pri tejto špeciálnej príležitosti vyhlasuje súťaž METRO Dobrý podnikateľ 2014. Ak patríte medzi tých, ktorí do svojho podnikania dávajú srdce a ich príbeh môže byť inšpiráciou aj pre ostatných, prípadne poznáte dobrého podnikateľa vo svojom okolí, s prihlasovaním neváhajte.

„Drobní podnikatelia sú kľúčoví pre zamestnanosť a rozvoj slovenských regiónov. Často sú to pritom ľudia, ktorí nad rámec svojho podnikania robia aj niečo navyše pre svoje okolie, obec, komunitu. Vážime si všetkých, ktorí si vedia nájsť čas zastaviť sa a rozhliadnuť, čo ich susedia a ich región potrebuje. Súťažou METRO Dobrý podnikateľ chceme zviditeľniť ich prácu, pomôcť im v ich úsilí a dať im najavo, že v tom nie sú sami,“ hovorí Martin Jaroš, communications manager METRO.

Do súťaže, ktorej hlavnou výhrouje suma 5.000 € a veľký mediálny priestor pre víťazného Dobrého podnikateľa, sa môže prihlásiť alebo byť nominovaný každý bezúhonný podnikateľ či majiteľ firmy do 30 zamestnancov pôsobiaci na území Slovenska.
Držiteľ ocenenia Dobrý podnikateľ sa bude vyberať  v dvoch fázach. Tou prvou je verejné hlasovanie, v ktorom môžu ľudia od 21. apríla do 30. júna 2014 z podnikateľských príbehov uverejnených na webe súťaže www.dobrypodnikatel.sk vybrať 10 najpopulárnejších. Počas tohto obdobia sa budú tiež dopĺňať nové nominované príbehy. Z tejto TOP 10 následne vyberie samotného víťaza porota zostavená z rešpektovaných podnikateľských osobností:

Miroslav Trnka, zakladateľ firmy Eset a nadácie Zastavme korupciu
Klaudia Valušková, podnikateľka v autobiznise (Auto Valušek), filantrop
Jana Karelová, riaditeľka Človek v ohrození, biznis kouč
Pavol Benčík, majiteľ siete Bencik Culinary Group
Martin Jaroš, communications manager METRO Cash & Carry SR

Na odmenu v hodnote 200 € sa môže tešiť aj každý z desiatich finalistov. Mediálnu podporu najlepším poskytne aj partner súťaže – Rozhlas a televízia Slovenska. Slávnostné vyhlásenie výsledkov a odovzdanie ocenenia prebehne počas galavečera začiatkom októbra 2014. Do súťaže METRO Dobrý podnikateľ 2014 môžete seba alebo podnikateľov zo svojho okolia nominovať už dnes prostredníctvom stránku na www.dobrypodnikatel.sk.

* * * * * *
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
 
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Martin Jaroš
Tlačová správa na stiahnutie